Ducati er på mange måter gode sykler. Takk for tilbudet.simpson skrev:Vet du hva Erling?ZZR-Erling skrev:...ja, folk er forskjellig også.. :-)åsimpson skrev:Forskjell på skarnglelyd og godlyd da......ZZR-Erling skrev:Spørr om han noen gang har hørt en Ducati med tørrclutchSvolp skrev:ojda hadde en paranoid periode med masse rare lyder på sin Z1000 SXZZR-Erling skrev:Er det noen lyder vi har gått glipp av her, eller?... Også på en Kawasaki motor, den lager jo ingen skrangle lyder
Du virker litt AntiDucati uansett hva som blir sagt.
Har du noen gang satt ræva di på en Ducati før?
DU skal få tilbudet nå. Hvis jeg ikke er på jobb den helga Norgestreffet er og du skal ned til Lista så er min fri til prøvetur for deg.
Om du ikke blir overbevist til å bli en Ducatista så vil du ihvertfall ha en erfaring til å påstå det motsatte.
Og det tror jeg ikke du kan si i dag.
Bestillt ny MC
Re: Bestillt ny MC
- Kjellrf
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Grattis!
Kawa'ene er ofte morsommere å kjøre enn mye annet, bare å glede seg! :)
Kawa'ene er ofte morsommere å kjøre enn mye annet, bare å glede seg! :)
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Har kun kjørt Multistrada 1200 noen km og må si at det ga mersmak på mange måter. Sprek som juling og utsøkt finish, men med visse andre egenskaper og utstyr som jeg ikke ble like begeistret for...ZZR-Erling skrev:Ducati er på mange måter gode sykler. Takk for tilbudet.simpson skrev: Vet du hva Erling?
Du virker litt AntiDucati uansett hva som blir sagt.
Har du noen gang satt ræva di på en Ducati før?
DU skal få tilbudet nå. Hvis jeg ikke er på jobb den helga Norgestreffet er og du skal ned til Lista så er min fri til prøvetur for deg.
Om du ikke blir overbevist til å bli en Ducatista så vil du ihvertfall ha en erfaring til å påstå det motsatte.
Og det tror jeg ikke du kan si i dag.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.