Yes!Jalmar skrev:Zepelin på viskelydstyrke er helligbrøde. Full gass eller ingenting.

"Whole Lotta Love" på full bananas

Yes!Jalmar skrev:Zepelin på viskelydstyrke er helligbrøde. Full gass eller ingenting.
Ikke akkurat telefonterror utført av de man bor sammen med, men heller av de som til stadighet ringer for å selge noe og alle disse 'veldedighetstiggerne'.
Fantastisk!cheron skrev:Jeg svarer jeg...
Noen av dere vet kanskje at jeg bruker høreapparat og hører ikke så bra i telefon.. Hendelseforløpet er som følgende;
Duknakket Hijolding: Hallo?
Telefonterror: Bla bla bla, kjøpe, avis, mobile, bla bla bla... ?
Duknakken: Hei, jeg er døv, kan du gjenta alt på nytt? Jeg hører ikke i telefonen..
Telefonterror: *klikk* tut-tut-tut-tut..
Svært sjelden samme nummer ringer to ganger...
Det er disse 'stakkars' telefonselgerne du mener, ikke sant?Intruder skrev:Et råd er å be dem vente litt,og så leser vi avisa mens de venter.![]()
Men det er jo bare jobben deres,stakkar.... :-)
I et slikt perspektiv får den spøkefulle ordbruken "telefonterror" en helt annen betydning...ArcticTiger skrev:Brodern og jeg kunne innimellom ha sånne lange telefonsamtaler, der vi diskuterte stort sett "allt og ingenting" i en time eller vel så det.
Etter at han gikk bort har jeg virkelig savna de samtalene. Den som bare hadde kunnet fått prata med han i telefon et minutt til.....
Tja, er neppe helt uvanlig det der - når kjerringen snakker med søsteren kan det gå tiiiiimer i telefonen.AJ skrev:Kom hjem fra en MC-tur sånn rett etter kl. 16:00 i dag. Da satt kjerringa med telefonen klistret til øret. Hvor lenge hun hadde sittet slkik vet jeg ikke...
Iførte meg vanlige klær, satte meg i denne mye omtalte Almera'en, kjørte til nærmeste store tettsted drøya mila unna, var innom et par butikker (tok meg god tid... om enn ikke i kjerringfart...), reiste hjem igjen og fant kjerringa i samma stolen, med den samme telefonen, skravlende med den samma venninna...
![]()
Klokka var da 16:50.
Satte så på vannkokeren, lagde meg en kopp te og et par skiver brød, leste Aftenposten, så på Nyhetskanalen, gjorde et par andre gjøremål og plutselig var klokka 17:20.
Og der satt hun ennåMed den bærbare telefonen nærmest kirurgisert på øret
![]()
![]()
![]()
Nå er kl. 17:55 og jeg hører at skravlemaskineriet går på høyt turtall fortsatt.
Rett og slett fantastisk...![]()
![]()
Eller kanskje ikke...![]()
Flere som har det slik
Ække no' problem at dette foregår her i heimen, men jeg bare lurer litt på normaliteten...
Er det virkelig normalt å holde på slik