Hjernen skrev:Har tatt det til etterretning, derfor legger jeg startpunktet på turene mine i et lyskryss et stykke unna. Bor sånn ca 3000 mennesker i ca 1,5 km radius av det krysset..jhn skrev: På et forum som dette f.eks, gir vi eventuelle banditter mange muligheter, tips og hint, mange forteller hva de heter, hvor de bor, hvor de jobber, når de er bortreiste, hvor/hvordan sykkelen er lagret, alle godbitene vi har ettermontert, bilde av garagen, bilde/film av området rundt boligen, hvilke alarmer vi har/ikke har, osv osv. Et hav av nyttig info hvis man vil ha akkurat denne sykkelen.
Hvis jeg av en eller annen merkelig årsakville bytte min 1000 ccm i en 650 ccm, så skulle jeg sikkert, ved hjelp av mc-siden, klart å finne ut hvor du bor
PS. Kunne forresten tenkt meg ABS-bremsene dine
Har jeg ABS?? Aldri merket... Bakhjulet låser så der er det ikke noe ABS (pleier det å være det? ), har ikke bremset såå hardt med forbrems enda, må nesten prøve til neste år da....

Men det jeg tenkte på med å spore opp sykler ... hvis man krysssjekker litt info og leser litt rundt om i forumet ... søker litt rundt i div reg. ... kommuner, biltilsyn, salgsstatistikker, mc-forhandlere så kanskje ... jeg har aldri prøvd noe sånn, men innbiller meg at det burde la seg gjøre.
Nå vet jeg f.eks at du kanskje bor innenfor en radius av 1,5 km fra startpunktet på turene dine

Jeg tror ikke det gjør så stor forskjell om reg.nr. vises på bildene, jeg bekymrer meg i allefall ikke så veldig over dette