Jon Martin skrev:Takk for infoen, merker at batteriet blir litt lite ja, måtte lade det her om dagen for å få start.
Jeg kan ikke skru av lysene på min, har du montert egen bryter for det?
Og en siste ting, hvordan er føret der du bor? Mye is eller mest snø/skare?
Jeg har den gamle typen varadero, 2003 mod. Går det ikke an å skru lysene ned i park heller på de nye da?
Er en del mindre elektronikk på den gamle typen, ikke innsprøytning blant annet.
Føret her i Møre og Romsdal er det veldig stor forskjell på, både is, snø, skare, slaps... ja... litt av alt. Men jeg har kjørt i dypsnø, is, skare... det meste går, bare man ser hvordan føret er før man treffer det med hjulene... avpasse fart, sving, bremseberedskap etter føret. Man må ofte kjøre med føttene nede for å holde balansen dersom det er is, hvis veiene er så dårlige der du bor som de er her så er det litt skummelt med hjulspor. Hjulsporene vil "presse" sykkelen sidelengs... har hatt et uhell på en grusvei med isete lastebilspor som endte rett i grøfta med god fart, etter å ha kjørt en del blir man "varm" i trøya og da går det enten bra eller veldig dårlig.