Litt tidlig men er i Newcastle og det ser ut til å være normalt å åpne rundt tolv

Er vist fotballkamp i byen i kveld så ble advart mot å besøke enkelte av byen puber og områder hvis du ikke er hooligan el.
Fant den på Meny butikkenojda skrev:Er dette noe du finner på Polet RuneMc?
Ofte på jakt etter smakfull Øl![]()
den skal jeg prøveRuneMC skrev:Da har jeg smakt meg igjennom noen av årets juleøl og konklusjonen er klar!
Årets juleøl har ikke juleøl i navnet, men den riktige smaken som gir de gode assosiasjonene - i motsetning til mye som heller gir meg heller industrielle assosiasjoner eller rett og slett virker uinspirert og platt.
Årets JuleØl-vinner i min uhøytidelige og høyst personlige kvalifisering er: Waldemar's BROWN ALE fra Hansa bryggerier. Terninkast seks
Sånn, da vet dere hva dere kan kjøpe til juleribba - eller nippe til en helt alminnelig lørdagskveld.
Siste setning der var ny for meg... hahaBusa Trond skrev:Tenkte kansje at andre juledag var en fin dag å sette seg ned litt i baren. Nå har da den palliative lettølen min med duer på kanten tatt kvelden, så da er det over på sterkere saker osv osv ..... Håper det ikke er noen barn her![]()
Å Geilo første gangen jeg hørte den![]()
"Og drikke lett øl, det blir det samme som og sleike søstera si. Du veit det er feil, men det smaker det samma"
Jeg ogsåDexter skrev:
Tar meg en øl jeg også. Setter meg atme deg Trond
Jeg har følgt med på Eyvind Hellstrøm , men dette hørtes jo veldig godt ut AJAJ skrev:Funka helt greit til den steikeovnoppvamet pepperkrydret laks med tilbehør som brun peppersaus, dampkokte og havsaltkrydrede oppskårne poteter og gulrøtter med hel pepper og råkost bestående av maiskorn, spinatblader, vanlig salt og sherrytomater tilsatt enb klype middelhavskrydder.
Joda, smaken sitter i ganen fortsatt, den.![]()
Neida! er bare å helle nedpåRuneMC skrev: ...hmm, vel.... bortsett fra at kjøreklærne kanskje kan "krympe" da... :-#
Er det sant? Nå ble jeg glad :-) Da dropper jeg treninga og tar meg et glass vin, skålAJ skrev: Så snart vi er tilbake i sykkelsalen renner kiloene av igjen![]()
Ække så forbaska lenge til, serru :-)
Visst er det sant!Carpa skrev:Er det sant? Nå ble jeg glad :-) Da dropper jeg treninga og tar meg et glass vin, skålAJ skrev: Så snart vi er tilbake i sykkelsalen renner kiloene av igjen![]()
Ække så forbaska lenge til, serru :-)
Sent from my Galaxy using Tapatalk