Er vel litt dumt å sammenligne med GTR siden det ikke er en spesielt rask sportstourer. Kardang og greier. Googla litt og 0-100 er oppgitt til ca det samme på GTR og Multistrada. ZZR ca halvsekundet raskere.simpson skrev:Vel...om ikke toppfarten er imponerende nok, så prøv å holde følge med den i akslerasjon og kjøreegenskaper på svingende vei.JohnnyTh skrev:simpson skrev: Nå kjører vel Multistrada fletta av mange sportsurere.
Har du i tillegg S utgaven så har den Øhlins rund baut og er et råskinn på landeveien med fartsressuser som INGEN andre adventuresykkler kan matche.
Men desverre så må du også betale desto mer for denne moroa enn i forhold til andre sykler av samme type.
Googla multistrada og fant oppgitt max toppfart 233km/t, da er det vel strengt tatt mange sportstourere den ikke kjører fletta av det er jo ikke så imponerende idag er det?
Tror desverre det er mange som får problemer der du, inklusive GTR 1400
Men egentlig burde jeg ikke engasjere meg i dette da det er mange å siden jeg var opptatt av hvor fort ting gikk. Og hvem som kunne kjøre fra hvem Selv kjører jeg jo som ei gammel tante. Stort sett går det greit å følge norske fartsgrenser. ikke ofte jeg føler det er sykkelen som begrenser det men heller sjåføren. Sjåføren er redd lenge før grensen på sykkelen er nådd.
Men tror fremdeles en helkåpesykel har en fordel vel lange ettapper nedover europa. mulig jeg tar feil men med fartsgrenser fra 90 til 130 så må det vel være greit å ha noe å gjemme seg bak. Mulig det bare er meg som er gammel og synes fartsvinden blir slitsom