Ble det for feminint for deg, får du heller få en sånn

LOL!Busa Trond skrev:I punkt nr.6 står det Bør pyntes
Her er selgeren som fikk "lurt" Busa-frua til å kjøpe juiletre med bruksanvisning...Busa Trond skrev:Regner med disse var til Busakona, nå har a jobbet fælt" en stund. Hun kjøpte og satte opp juletre i dag, men skulle du sett, nå følger det jammen med bruksanvisning på treet ogsåojda skrev:. I punkt nr.6 står det Bør pyntes
Bache Gabrielsen?Busa Trond skrev:Mmmmmmmm..... Nei nei nei.. se her, hva er det Busa Trond hadde i julekurven sin på butikken i dag
Så var det dags for ei smørejulerunde, egentlig en ganske takknemlig jobb. Hadde jeg vært lur veit du, skulle jeg heller reist rett hjem fra jobb
![]()
AJ skrev:Bache Gabrielsen?Busa Trond skrev:Mmmmmmmm..... Nei nei nei.. se her, hva er det Busa Trond hadde i julekurven sin på butikken i dag
Så var det dags for ei smørejulerunde, egentlig en ganske takknemlig jobb. Hadde jeg vært lur veit du, skulle jeg heller reist rett hjem fra jobb
![]()
Ikke Soerlie!?![]()
Men, som man sår, høster manojda skrev:AJ skrev:Bache Gabrielsen?Busa Trond skrev:Mmmmmmmm..... Nei nei nei.. se her, hva er det Busa Trond hadde i julekurven sin på butikken i dag
![]()
Ikke Soerlie!?![]()
Selvfølgelig ikkeBusatrond gjemmer det beste til seg å sine venner
Av alle her på jorda vår er det vel nettopp vi gørrike sutrete smulegråtende forbrukerne som bør tenke oss mest om kanskje?Busa Trond skrev: Kan jo se den at vi ønsker oss ting som er billig, jeg ser den.
Uff uff... dette var mye moralpreik fra meg som stort sett bare snakker tull. Bare noe som surret i hode på meg i dag, og som jeg fikk lyst til å dele kun til ettertanke når jeg fikk høre om barna som ikke gleder seg til jul.
Busa Trond skrev:Godt Nyttår alle sammen[video]http://www.youtube.com/watch?v=NoFDrv2N ... detailpage[/video]