Helt enig.mekkern skrev:Synes det er arig med et treff eller 2 i sesongen men...resten av tiden er det jaggu værdt hotellrom med dusj og ferdig frokost om morgenen,kontra våkne i en nylonkondom en ikke kan stå oppreist i og bløte/fuktige klær(hm..regnet visst litt i går..) og lage seg kaffe og frokost(mens det regner)sjekke været på tlf og se at det bare skal regne 23mm mot 46 i går...Hærlig med camping...så lesse sykkelen så full av pargass at det bare er et hakk å tre seg inni. :-)åIntruder skrev:Når jeg ser alt utstyret som "trengs" for å kjøre enMC-tur heller jeg mer og mer til den oppfatning at
prislappen blir så høy at det kan leies campinghytter og andre "unødvendigheter"...og enda komme billig fra det..
Er vel litt høl i huet å lagre alt dette utstyret også...![]()
Og prisen da ?
Ser også at ZZR-Erling er lei av å ligge på flatseng innadørs,begynner å helle i den retning jeg også..![]()
MEN hver sin smak,så absolutt.. :=D>
Hadde ennå været vært noe mer stabilt (med opphold)enn de 3 siste år så hadde jeg muligens sett litt "tørrere"på det..nå heller jeg til å ta med litt klesskift og mulighet til litt varmt vann/brødskive-resten fikser VISA.
Survivalturer er artig det også, men en helt annen setting enn å nyte MC kjøring.
Reiser hvert år til Assen for å kikke på VM i superbike. 5 dagers tur med kun tankveske og en Kriega US 20 bak.
Kun minimalt med bagasje og 5 netter på hotell med alle fordeler.
Koster ca 60 euro pr. natt inkl. frokost og verdt hver eneste krone for min del.