- Lese, ikke bare sitere fra, Blooms The Western Canon.
- Kjøre 30.000 km med Tryggve
- Besøke min venn i Delft (med Tryggve)
- Besøke Roma med en spesiell venn
- Besøke Venezia med Datteren
- Besøke Svalbard med Barnebarnet.
[TaSK]
Du får huske å klippe klørne ogsåArcticTiger skrev:Øhhh, jeg har ikke vært så flink til å strigle Tigern dette året![]()
, så jeg skal prøve å pleie han litt bedre sommeren 2013
Både frem og tilbake da?Busa Trond skrev:Eller kansje kjøre Stigedalen en gang til![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=a7uoV323 ... detailpage[/video]
Tru'kke det haster med akkurat dette, neiJK95 skrev: Kanskje begynne å drikke? Har flere venner som begynner å mase kraftig, til tross for at jeg bare er 17 år![]()
Nei, jeg ser heller ikke meningen i dette store hastverket etter å gjøre dumme ting i fyllaAJ skrev:Tru'kke det haster med akkurat dette, neiJK95 skrev: Kanskje begynne å drikke? Har flere venner som begynner å mase kraftig, til tross for at jeg bare er 17 år![]()
![]()
Men å jobbe og spare litt x-tra høres veldig bra ut
Flotte nyttårsforsett Tagesk. Sammenlignet med de gjengangere som "slutte å røyke... igjen" og "slanke seg... enda mer".tagesk skrev:Mine forsetter for 2013 er som følger:[TaSK]
- Lese, ikke bare sitere fra, Blooms The Western Canon.
- Kjøre 30.000 km med Tryggve
- Besøke min venn i Delft (med Tryggve)
- Besøke Roma med en spesiell venn
- Besøke Venezia med Datteren
- Besøke Svalbard med Barnebarnet.
Det der tror jeg at Hustruen min ville ha hengt seg opp i, for å si det sånn.Jompa skrev: 4.Sørge for å ha ferie santidig med kjerringa (rota det til sist sommer)
tagesk skrev:Det der tror jeg at Hustruen min ville ha hengt seg opp i, for å si det sånn.Jompa skrev:![]()
4.Sørge for å ha ferie santidig med kjerringa (rota det til sist sommer)
![]()
[TaSK]