Koffertfester
Re: Koffertfester
Og hvorfor tenke koffert selv, når man kan gjøre det her? Tydeligvis mange som har gjort det før meg 

- Voodoodoo
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Handla ventura settet fra mc-1 men jeg veit ikke om han driver butikk lenger. prøvde å bestille olje derfra i forrige uke og fikk beskjed om at nummeret ikke var i bruk. men ebay.uk har helt sikkert 
kosta ca. 260 pund for hele greia, holder og sekk.
de har grei oversikt her: http://www.ventura-bike.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
ser de sender til Norge

de har grei oversikt her: http://www.ventura-bike.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
ser de sender til Norge
Sist redigert av Voodoodoo den 15 jan 2013, 19:53, redigert 1 gang totalt.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
Meiner at det var dina siden han bruker eller brukte http://www.mc-1.comVoodoodoo skrev:Handla ventura settet fra mc-1 men jeg veit ikke om han driver butikk lenger. prøvde å bestille olje derfra i forrige uke og fikk beskjed om at nummeret ikke var i bruk. men ebay.uk har helt sikkert
Handla koffert og rack i fra han, rimlig og bra. Taut noke innat fan, så vist han driver på enda så ikkje tru at lunsjpause er lang nok til en telefon

Ellers så kan du høre med han JanK?? Han italia importøren her.
Ikke dumt! Slår definitivt koffertpriser det ja .. Ser ut til at det kommer på rett under 4500,- ferdig tollet for packrack med delta og spadasekk (51 + 35l) inkl frakt fra ventura-bike.uk
- Voodoodoo
Husk å bestille regntrekk også, det hender det drypper her til lands.
du må ha den høye pack rack bøylen til sekken-e
den korte med handtak trenger du ikke da det ser bedre ut uten noe som helst.
du må ha den høye pack rack bøylen til sekken-e
den korte med handtak trenger du ikke da det ser bedre ut uten noe som helst.
Sånne regntrekk blafrer vel bare i stykker i første timen over 150, vel? Gjorde i alle fall det på biltema-softbagsa mine. Bare å kaste. Pakker alt i pakksekker inni uansett så klarer meg uten sånn utenpå-regntrekk tror jeg :-)
- Voodoodoo
tja, nå har jeg sikkert 7-800 mil med mitt uten at det har tatt skade. men nå har ikkje jeg sykkel som går fort da, det pleier å butte mellom 280 og 290 på speedoenTBI81 skrev:Sånne regntrekk blafrer vel bare i stykker i første timen over 150, vel? Gjorde i alle fall det på biltema-softbagsa mine. Bare å kaste. Pakker alt i pakksekker inni uansett så klarer meg uten sånn utenpå-regntrekk tror jeg :-)

Imponerende at det har holdt så lenge. Etter biltema sine så har jeg hatt null tiltro til alt av slike regntrekk (men biltema er biltema). Jeg hadde trekkene (stramt) rundt sideveskene på sv'en og de ble tilintetgjort en plass på strekningen oslo-gøteborg etter å ha ligget jevnt i 150 på et par tanker.. Har du faktisk hatt på regntrekket i butting mot 300 og det fortsatt lever så er jeg imponert :-)Voodoodoo skrev: tja, nå har jeg sikkert 7-800 mil med mitt uten at det har tatt skade. men nå har ikkje jeg sykkel som går fort da, det pleier å butte mellom 280 og 290 på speedoen
Er sømen dårlig, så kan en strame den en villTBI81 skrev:Imponerende at det har holdt så lenge. Etter biltema sine så har jeg hatt null tiltro til alt av slike regntrekk (men biltema er biltema). Jeg hadde trekkene (stramt) rundt sideveskene på sv'en og de ble tilintetgjort en plass på strekningen oslo-gøteborg etter å ha ligget jevnt i 150 på et par tanker.. Har du faktisk hatt på regntrekket i butting mot 300 og det fortsatt lever så er jeg imponert :-)Voodoodoo skrev: tja, nå har jeg sikkert 7-800 mil med mitt uten at det har tatt skade. men nå har ikkje jeg sykkel som går fort da, det pleier å butte mellom 280 og 290 på speedoen

Et par godt baklastede eksemplarer. Ser ut til 2x Spada 51litere:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Tror jeg ville moderert den hævven litt. Ei stor fremover og ei litt mindre bakover, eventuelt bare ei lita pølse bakerst, også ei lita tankveske kun til foto, lommelykt og GPS'n.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ser jo "verre" ut enn den mye omtalte RevPack'en min det der
!

Flere bilder...:
http://mcsiden.no/viewtopic.php?p=127999#p127999" onclick="window.open(this.href);return false;

Flere bilder...:
http://mcsiden.no/viewtopic.php?p=127999#p127999" onclick="window.open(this.href);return false;

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Syns det så litt drøyt ut med 2x51 ja (selv om en kan pakke den lengst bak lett), men 1x51, evt 1x51 og 1x35 ville jeg følt meg mer komfortabel med. Evt bare ei pakkpølse og en bagster foran..
- Voodoodoo
Jeg hadde med meg allt jeg trengte for 16dager rundtur i eu med en sånn 51l.
I tankveska hadde jeg pass, penger, ipad, kamera pluss toalettsaker. Tenk igjennom hva du trenger så trenger en å stappe med seg så mye.
Memento mori
I tankveska hadde jeg pass, penger, ipad, kamera pluss toalettsaker. Tenk igjennom hva du trenger så trenger en å stappe med seg så mye.
Memento mori
Uten telt, sovepose, primus og denslags, antar jeg? Måtte selv ty til to sidevesker, pakkpølse, liten sekk (stripset fast til pakkpølsa for det meste) og bagster på mine 16dager på kontinentet for to år siden. Gramjakt kan jeg, men telt og slikt krever plass :-)
Her fra Monaco:

Pakkpølsebagster går faktisk også an om man må (svipptur på 100mil som krevde litt lasting - og jeg har jo som kjent lite av det akkurat nå på falken):

Her fra Monaco:
Pakkpølsebagster går faktisk også an om man må (svipptur på 100mil som krevde litt lasting - og jeg har jo som kjent lite av det akkurat nå på falken):