MCsiden.no, et "smalt" forum ?
Re: MCsiden.no, et "smalt" forum ?
Hadde egentlig tenkt å holde meg unna kommentarer i denne tråden.
Men etter å ha fulgt med i innleggene dukker der opp kommentarer om en deltager, tilsynelatende en ungutt fra Oslo vest.
Trådene til vedkommende samt svarene som ble gitt ble her av enkelte brukt som eksempel på lav takhøyde.
Siden madammen styrer fjernkontrollen på TV fant jeg tid til overs til å benytte forumets søkefunksjon, og fant innlegg fra guttens korte karriere i forumet.
Vel, han var flink til å trykke på det rette "knappene", og hadde kjeppehester om både andres skrivemåte og opprinnelse. Selv om en del av svarene som ble gitt til vedkommende ikke bedret stemningen ser jeg helt klart at
lysten var til stede.
Ironisk nok virket det som enkelte fikk assosiasjoner som omtalte prerson selv beskrev på en glimrende måte som svar i en tråd. Svaret omhandlet andres småbarn:
Sitat:
Slike djevelverktøy skal jeg ikke selv ha. (Unger) Irriterer meg grenseløst over de som finnes i nabolaget her allerede.. Bråker og skriker, og hoier og bare bråker..
Skriker bare for "moro", så høyt at man skulle tro de ble drept.. Hvor faen er foreldrene hen? Makan til mangel for respekt for andre mennesker skal man lete lenge etter. Om unger skal skrike og hoie kan de pelle seg til helvete bort på lekeplassen..
Nei fy faen, at noen vil ha noe sånt frivillig kan jeg ikke forstå.
--Sitat slutt
Tror nok vedkommende selv trigget de samme følelsene i en del av medlemmene.
For å komme tilbake på sporet: Jeg synes ikke takhøyden er for lav eller forumet for smalt.
Men etter å ha fulgt med i innleggene dukker der opp kommentarer om en deltager, tilsynelatende en ungutt fra Oslo vest.
Trådene til vedkommende samt svarene som ble gitt ble her av enkelte brukt som eksempel på lav takhøyde.
Siden madammen styrer fjernkontrollen på TV fant jeg tid til overs til å benytte forumets søkefunksjon, og fant innlegg fra guttens korte karriere i forumet.
Vel, han var flink til å trykke på det rette "knappene", og hadde kjeppehester om både andres skrivemåte og opprinnelse. Selv om en del av svarene som ble gitt til vedkommende ikke bedret stemningen ser jeg helt klart at
lysten var til stede.
Ironisk nok virket det som enkelte fikk assosiasjoner som omtalte prerson selv beskrev på en glimrende måte som svar i en tråd. Svaret omhandlet andres småbarn:
Sitat:
Slike djevelverktøy skal jeg ikke selv ha. (Unger) Irriterer meg grenseløst over de som finnes i nabolaget her allerede.. Bråker og skriker, og hoier og bare bråker..
Skriker bare for "moro", så høyt at man skulle tro de ble drept.. Hvor faen er foreldrene hen? Makan til mangel for respekt for andre mennesker skal man lete lenge etter. Om unger skal skrike og hoie kan de pelle seg til helvete bort på lekeplassen..
--Sitat slutt
For å komme tilbake på sporet: Jeg synes ikke takhøyden er for lav eller forumet for smalt.
- Bringisen
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
dag-zzr skrev:
Høyde og bredde på forumet er etter min oppfatning greit tilpasset brukerne.
At flertallet i forumet foretrekker små offroadsykler har jeg ingen problemer med
Joda , i følge det jeg har forstått så har du store problemer med det

2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
- Bringisen
Jeg vet ennå ikke hvem denne personen det snakkes om er og har ikke giddet å lete i arkivene , men nå når du endelig viser til et sitat så kjenner jeg godt til personligheten.knutk skrev:Hadde egentlig tenkt å holde meg unna kommentarer i denne tråden.
lysten var til stede.
Sitat:
--Sitat slutt
For å si det slik ut fra sitatet , så kan man nok finne mange som ikke liker skrikende barn , men om man absolutt må skrive om det finnes det så mange andre måter å skrive det på

Hvis man vil møte slike så er det bare til å ta en tur innom VG forumet , der finnes det mange med samme kaliber. Kan ikke se at det finnes mange her på forumet , ikke på samme måten , men at noen kanskje liker provoserende utsagn som skaper debatt på bakgrunn av utsagnet finnes.
Debatt blir det ofte av slike utsagn for de fleste av oss ønsker å svare på provoserende utsagn

2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å uttale meg her på forumet mer, men når temaet først kommer opp...
Jeg registrerte meg på forumet fordi det virket at det var hyggelig stemning her, saklige og morsomme diskusjoner. Jeg bør kanskje nevne at jeg er ganske konfliktsky og beskjeden av meg (så beskjedent av meg å nevne det :)) IRL og i stor grad i forumdiskusjoner også. Så, etter at jeg ble ledd av da jeg kalte en tur på 250mil "en langtur", samt kalt både "polakk" og "indianer" :) da noen mistolket mine utsagn, bestemte jeg meg rett og slett for at jeg kanskje burde holde kjeft. Ikke er min mc-smak i høy aktelse her heller så det er ikke noe vits å tiltrekke seg oppmerksomhet, tenkte jeg... Så er jeg kanskje ikke så flink til å formulere meg, så det blir misforståelser og sure kommentarer av det.
Men når det kommer til denne personen som er blitt nevn så mange ganger i denne tråden så mener jeg at alt for mange forummedlemmer har vært alt for tålmodige alt for lenge... Som Bringisen skriver: en ting er hva man mener - for det første trenger man kanskje ikke å flagge alt man har i huet, og for det andre må man regne med at noen vil være uenig, hvis man kommer med diskutable utsagn. En annen ting er måten man uttrykker det på, og der er her AndreasB's oppførsel var, etter min mening, helt uakseptabel. At han ikke ble kastet ut av forumet på huet og r*vva er for meg helt uforståelig. Jeg gadd ikke å klikke på bokmerket med mcsiden i ett par uker da han var mest aktiv, fordi jeg ikke orket å irritere meg over tullingen som var i "alle" tråder med sine latterlige "meninger"... Så kom jeg tilbake etter å ha lagt ham inn i ignore-lista, da ble de mer levelig.
Som jeg ser det er takhøyden på forumet veldig høy, litt for høy enn hva som er godt og hensiktsmessig i enkelte tilfeller. Man bør tillate det meste av meninger og påstander, men slå ned på ufine og provoserende måter å presentere dem på.
sånn, nå skal jeg holde kjeft igjen og holde meg til lektyren :)
Jeg registrerte meg på forumet fordi det virket at det var hyggelig stemning her, saklige og morsomme diskusjoner. Jeg bør kanskje nevne at jeg er ganske konfliktsky og beskjeden av meg (så beskjedent av meg å nevne det :)) IRL og i stor grad i forumdiskusjoner også. Så, etter at jeg ble ledd av da jeg kalte en tur på 250mil "en langtur", samt kalt både "polakk" og "indianer" :) da noen mistolket mine utsagn, bestemte jeg meg rett og slett for at jeg kanskje burde holde kjeft. Ikke er min mc-smak i høy aktelse her heller så det er ikke noe vits å tiltrekke seg oppmerksomhet, tenkte jeg... Så er jeg kanskje ikke så flink til å formulere meg, så det blir misforståelser og sure kommentarer av det.
Men når det kommer til denne personen som er blitt nevn så mange ganger i denne tråden så mener jeg at alt for mange forummedlemmer har vært alt for tålmodige alt for lenge... Som Bringisen skriver: en ting er hva man mener - for det første trenger man kanskje ikke å flagge alt man har i huet, og for det andre må man regne med at noen vil være uenig, hvis man kommer med diskutable utsagn. En annen ting er måten man uttrykker det på, og der er her AndreasB's oppførsel var, etter min mening, helt uakseptabel. At han ikke ble kastet ut av forumet på huet og r*vva er for meg helt uforståelig. Jeg gadd ikke å klikke på bokmerket med mcsiden i ett par uker da han var mest aktiv, fordi jeg ikke orket å irritere meg over tullingen som var i "alle" tråder med sine latterlige "meninger"... Så kom jeg tilbake etter å ha lagt ham inn i ignore-lista, da ble de mer levelig.
Som jeg ser det er takhøyden på forumet veldig høy, litt for høy enn hva som er godt og hensiktsmessig i enkelte tilfeller. Man bør tillate det meste av meninger og påstander, men slå ned på ufine og provoserende måter å presentere dem på.
Er ikke 250 mil langturjolan skrev:Jeg hadde egentlig ikke tenkt å uttale meg her på forumet mer, men når temaet først kommer opp...

Merkelige greier. Jg har kompiser som kaller en 10 mil tur for langtur.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- KrankenWagen
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000R, Z1000J, ZX7R
Som jeg sa så skulle jeg gi meg på forrige innlegg, men ikke pokker om jeg slutter av på denne måten, med sånne tilsvar fra deg.AJ skrev: Takk for at du stakk innom igjen en tur, da, KrankenWagen![]()
Hyggelig at du tok deg tid til å gi tilbakemelding om hva du mener.
Så får du hygge deg så godt du kan på bike.no forumet...
Der er det jo voldsomt stor aktivitet for tiden...
Når jeg ser den barnslige reaksjonen din på mitt innlegg her, og på andre innlegg som også har fått slike tilsvar av deg, så begynner jeg å lure på deg.
Hva har dette med Bike.no å gjøre?
Hvorfor kobler du Bike.no og meg på denne måten?
Hvorfor denne bitre og direkte barnslige svarformen?
Skjønner ikke du at du tabber deg ut og gjør deg selv stakkarslig når du omtaler andre forum som bla "stakkarslige" ?
Hvor stort er nå dette forumet "ditt" egentlig da, har det gått helt rundt for deg på ynkelige 2000 medlemmer?
(feks; 2000 er vel sånn ca det jeg hadde i unike daglig besøkende på ene byggetråden min på før omtalte http://www.kzrider.com/ .)
Får du noen glede av å "drite" ut alle som ikke er enige med deg eller går takt med deg?
Og ja, siden du tydeligvis er så interessert i akkurat dette, jeg hygger meg på http://www.bike.no/, der er det nemlig takhøyde, ingen trangøyde, bitre, brautende tilsvar fra forumledelsen.
Men, dette er nå bare min mening, utifra dine tidligere tilsvar så skjønner jeg at du ikke skjønner dette.
Roy.
- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Må si denne tråden vart aktiv!!
Må si at æ føler at det blir noe utidig å gjøre narr av andre forum, greit nok at vi brukeran kan gjøre det, ivertfall vi som er medlemmer av de nevnte forumene, men at eier av dette forumet gjør det... Det burde han ha holdt sæ for god til. Nok om det!
Bike.no på sitt beste var MEGET bra underholdning, mye gode innlegg, mye humor og ironi. Av den sorten der en spontant bryt ut i latter, gjerne flere gång for kvelden. Føler vel ikke at MCsiden.no er helt der enda, men trives meget godt, for all det
I tillegg til det var det MEGET bra teknisk kompetanse hos enkelte, for ikke å si MANGE, av medlemmene på Bike.no, mener at tekniske spørsmål fikk meget brae svar.
Det som kanskje føltes negativt i den forbindelse var at folk ofte fikk kjeft og beskjed om å bruke søkefungsjonen når de spurte om ting som hadde vært oppe før, akkurat DET kunne vært gjort på en, ivertfall, hyggeligere måte...
Bare for å si det: Joda, folk får vel som regel svarpå det som blir spurt om her og.
Når det gjelder ADV-folket og det at de er så synlig her er det jo helt naturlig at de føler de må forsvare og forklare sitt valg i det uendelige, det har æ full forståelse for.
Må si at æ føler at det blir noe utidig å gjøre narr av andre forum, greit nok at vi brukeran kan gjøre det, ivertfall vi som er medlemmer av de nevnte forumene, men at eier av dette forumet gjør det... Det burde han ha holdt sæ for god til. Nok om det!
Bike.no på sitt beste var MEGET bra underholdning, mye gode innlegg, mye humor og ironi. Av den sorten der en spontant bryt ut i latter, gjerne flere gång for kvelden. Føler vel ikke at MCsiden.no er helt der enda, men trives meget godt, for all det

I tillegg til det var det MEGET bra teknisk kompetanse hos enkelte, for ikke å si MANGE, av medlemmene på Bike.no, mener at tekniske spørsmål fikk meget brae svar.
Det som kanskje føltes negativt i den forbindelse var at folk ofte fikk kjeft og beskjed om å bruke søkefungsjonen når de spurte om ting som hadde vært oppe før, akkurat DET kunne vært gjort på en, ivertfall, hyggeligere måte...
Bare for å si det: Joda, folk får vel som regel svarpå det som blir spurt om her og.
Når det gjelder ADV-folket og det at de er så synlig her er det jo helt naturlig at de føler de må forsvare og forklare sitt valg i det uendelige, det har æ full forståelse for.
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
KrankenWagen skrev: Hvor stort er nå dette forumet "ditt" egentlig da, har det gått helt rundt for deg på ynkelige 2000 medlemmer?
(feks; 2000 er vel sånn ca det jeg hadde i unike daglig besøkende på ene byggetråden min på før omtalte http://www.kzrider.com/ .)
Nå er det rimlig stor forskjell på "daglig besøkende" og et medlems tall på et forum vil jeg påstå.
Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
Bike.no var bra ja. Har meldt meg ut for lenge siden etter mange års medlemsskap der. Det dummeste som skjedde der var at Eskil skulle vist vise hvem som var sjef...så han måtte jo gjøre noe..og da le forumet lagt helt om, og helt elendig.MaxTron skrev:Må si denne tråden vart aktiv!!
Bike.no på sitt beste var MEGET bra underholdning, mye gode innlegg, mye humor og ironi. Av den sorten der en spontant bryt ut i latter, gjerne flere gång for kvelden. Føler vel ikke at MCsiden.no er helt der enda, men trives meget godt, for all det![]()
"Bike, norges største mc-magasin"...også er det masse svensk på forumet dems...

-
- Motorsykkelen din: x
Har ikke lest i denna trån på lenge, men etter å ha lest litt nå, så slo det me, at nå er det jammen meg godt at det går mot lysere tider sånn at PMSen slepper taket... 

ArcticTiger skrev:Har ikke lest i denna trån på lenge, men etter å ha lest litt nå, så slo det me, at nå er det jammen meg godt at det går mot lysere tider sånn at PMSen slepper taket...

- MaxTron
Ja, VAR meget bra ja, har fortsatt profil der, så var inne no og kikka litt, det var 6 tråder som har vært aktiv de siste 24 timene, triste greier i forhold til hvordan det engang var...ZZR-Erling skrev:Bike.no var bra ja. Har meldt meg ut for lenge siden etter mange års medlemsskap der. Det dummeste som skjedde der var at Eskil skulle vist vise hvem som var sjef...så han måtte jo gjøre noe..og da le forumet lagt helt om, og helt elendig.MaxTron skrev:Må si denne tråden vart aktiv!!
Bike.no på sitt beste var MEGET bra underholdning, mye gode innlegg, mye humor og ironi. Av den sorten der en spontant bryt ut i latter, gjerne flere gång for kvelden. Føler vel ikke at MCsiden.no er helt der enda, men trives meget godt, for all det![]()
"Bike, norges største mc-magasin"...også er det masse svensk på forumet dems...
karosseri er for biler!
- MaxTron
...Forøvrig så var en av grunnene til at æ slutta å abbonere på bladet også dette med svensken, halt forståelig at de ikke har stor nok redaksjon i norge eil å lage ett blad som det, men de burde ivertfall prøve å oversette på et ordentlig vis!!
Hadde faktisk vært mindre irriterende vist de bare hadde lagd det på svensk, har ingen problemer med å lese det, og da hadde jeg jo heller ikke forventa at det skulle være norsk...
Hadde faktisk vært mindre irriterende vist de bare hadde lagd det på svensk, har ingen problemer med å lese det, og da hadde jeg jo heller ikke forventa at det skulle være norsk...
karosseri er for biler!
- Bringisen
MaxTron skrev:
Når det gjelder ADV-folket og det at de er så uendeligg her er det jo helt naturlig at de føler de må forsvare og forklare sitt valg i det uendelige, det har æ full forståelse for.

Hvorfor tror du det

Men at de som enda ikke har oppdaget denne fine formen for MC er uendelig nyskjerrig, har jeg full forståelse for

Ser mange klager på ADV-tråder og antallet medlemmer som kjører det og misjonerer for dette.
Må si at jeg ikke synes de forsvarer eller misjonerer mer enn andre her inne. Ikke virker de nedlatende eller overlegne heller. Ett ADV forum? Nei, det synes jeg ikke.
Minner litt om hva folk syntes om Gold Wing eiere før i tiden.
Men det er mulig jeg har misforstått noe vesentlig
Må si at jeg ikke synes de forsvarer eller misjonerer mer enn andre her inne. Ikke virker de nedlatende eller overlegne heller. Ett ADV forum? Nei, det synes jeg ikke.
Minner litt om hva folk syntes om Gold Wing eiere før i tiden.
Men det er mulig jeg har misforstått noe vesentlig

- Barbarozza
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Hvordan du ser på ting kommer an på hvordan du ØNSKER å se det.
Har man bestemt seg for å være negativ, ja så forblir man det også. :-)å
Istedenfor å klage så for man heller skape egne tråder som handler om sportsyklene fortreffelighet og få til en balanse den veien framfor å si at ADV folket skriver for mye
På et generellt grunnlag så synes jeg nordmenn er blitt jævla sutrete, klager på alt mulig, alt er gæernt, feil...osv osv...tiltross for at vi faktisk bor i et svært bra land sammenligna med 99 % av de andre rundt omkring. Vi burde nesten skamme oss
Og kanskje kan man spore den holdninga på slike forum som dette også
Istedenfor å klage så for man heller skape egne tråder som handler om sportsyklene fortreffelighet og få til en balanse den veien framfor å si at ADV folket skriver for mye
På et generellt grunnlag så synes jeg nordmenn er blitt jævla sutrete, klager på alt mulig, alt er gæernt, feil...osv osv...tiltross for at vi faktisk bor i et svært bra land sammenligna med 99 % av de andre rundt omkring. Vi burde nesten skamme oss
Memento mori
Jeg er vel en av dem som har klaget. Men jeg føler meg litt missforstått. Jeg synes abselutt at ADV folket ikke skal slutte å skrive, heller ikke at det skryter for mye av sine egne sykkler. Ble bare litt lei når det ble påstått at de hadde bedre akselrasjonen sportstourere, raskere en en zzr1400, bedre i svinger en alt annet og kunne kjøre fra alle uten å bryte fartsgrenser og bedre på asfalt en alt annet.
Helt klart er ADV sykler flotte praktiske sykkler, men dette hørtes utrolig ut for meg. Er her inne jeg har skjønt hvaslags drittsykkel jeg har.
Helt klart er ADV sykler flotte praktiske sykkler, men dette hørtes utrolig ut for meg. Er her inne jeg har skjønt hvaslags drittsykkel jeg har.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
+1, som det skrivesBarbarozza skrev:Hvordan du ser på ting kommer an på hvordan du ØNSKER å se det.

Sist redigert av ZZR-Erling den 16 jan 2013, 18:34, redigert 1 gang totalt.
- Bikeridr
- Motorsykkelen din: Yamaha FJR1300A 2011
"Smalt" synes jeg ikke det er her. Så forferdelig lavt under taket er det heller ikke (men så er jo jeg en lav person :-) )
I motsetning til enkelte innlegg, i denne tråden, skrevet tildels i fet skrifttype med rød farge, så synes jeg ikke hverken forumeier eller moderatorer har gjort så veldig mye feil. Vi er alle tross alt mennesker.
Det viktigste er vel heller at man kan ta seg en Rigabalsam sammen når vi møtes etter å ha parkert "jernhesten" foran teltet på treffplassen.
Eller..? :-)
I motsetning til enkelte innlegg, i denne tråden, skrevet tildels i fet skrifttype med rød farge, så synes jeg ikke hverken forumeier eller moderatorer har gjort så veldig mye feil. Vi er alle tross alt mennesker.
Det viktigste er vel heller at man kan ta seg en Rigabalsam sammen når vi møtes etter å ha parkert "jernhesten" foran teltet på treffplassen.
Eller..? :-)
Bikeridr
*Honning og RigaBalsam*
*Honning og RigaBalsam*
Var hovedsaklig TomB og Simpson som styret med det der, og dei kjører ikkje ADVJohnnyTh skrev:Jeg er vel en av dem som har klaget. Men jeg føler meg litt missforstått. Jeg synes abselutt at ADV folket ikke skal slutte å skrive, heller ikke at det skryter for mye av sine egne sykkler. Ble bare litt lei når det ble påstått at de hadde bedre akselrasjonen sportstourere, raskere en en zzr1400, bedre i svinger en alt annet og kunne kjøre fra alle uten å bryte fartsgrenser og bedre på asfalt en alt annet.

Er ikkje sikker på kor det der ADV vs resten har komt i fra.
...man kan vi ikke ta det opp igjen??ZZR-Tom skrev:Var hovedsaklig TomB og Simpson som styret med det der, og dei kjører ikkje ADVJohnnyTh skrev:Jeg er vel en av dem som har klaget. Men jeg føler meg litt missforstått. Jeg synes abselutt at ADV folket ikke skal slutte å skrive, heller ikke at det skryter for mye av sine egne sykkler. Ble bare litt lei når det ble påstått at de hadde bedre akselrasjonen sportstourere, raskere en en zzr1400, bedre i svinger en alt annet og kunne kjøre fra alle uten å bryte fartsgrenser og bedre på asfalt en alt annet.
Helt klart er ADV sykler flotte praktiske sykkler, men dette hørtes utrolig ut for meg. Er her inne jeg har skjønt hvaslags drittsykkel jeg har.![]()

Hehe bere nevn ZZR`n din så kjem Simpson og skal ta degZZR-Erling skrev:...man kan vi ikke ta det opp igjen??ZZR-Tom skrev:Var hovedsaklig TomB og Simpson som styret med det der, og dei kjører ikkje ADVJohnnyTh skrev:Jeg er vel en av dem som har klaget. Men jeg føler meg litt missforstått. Jeg synes abselutt at ADV folket ikke skal slutte å skrive, heller ikke at det skryter for mye av sine egne sykkler. Ble bare litt lei når det ble påstått at de hadde bedre akselrasjonen sportstourere, raskere en en zzr1400, bedre i svinger en alt annet og kunne kjøre fra alle uten å bryte fartsgrenser og bedre på asfalt en alt annet.
Helt klart er ADV sykler flotte praktiske sykkler, men dette hørtes utrolig ut for meg. Er her inne jeg har skjønt hvaslags drittsykkel jeg har.![]()

++1ZZR-Erling skrev:+1, som det skrivesBarbarozza skrev:Hvordan du ser på ting kommer an på hvordan du ØNSKER å se det.

Stallen:
Kawasaki ZZR 1400 Black
Kawasaki ZZR 1400 Black
- TomB
- Motorsykkelen din: Versys 650 2015 mod
Phøøøøø, har bare sagt at en 250, kjører fletta av en zzr1400 på svingete veier, og at stort ikke altid er best, bedre å kunne bruke redskapen fullt ut, enn bare 20%ZZR-Tom skrev:Var hovedsaklig TomB og Simpson som styret med det der, og dei kjører ikkje ADVJohnnyTh skrev:Jeg er vel en av dem som har klaget. Men jeg føler meg litt missforstått. Jeg synes abselutt at ADV folket ikke skal slutte å skrive, heller ikke at det skryter for mye av sine egne sykkler. Ble bare litt lei når det ble påstått at de hadde bedre akselrasjonen sportstourere, raskere en en zzr1400, bedre i svinger en alt annet og kunne kjøre fra alle uten å bryte fartsgrenser og bedre på asfalt en alt annet.

Båndrag?
Det holder med 2 sylindre på mc, kan godta 3.
4 rekke motor er kjeeedelig
Det holder med 2 sylindre på mc, kan godta 3.
4 rekke motor er kjeeedelig
Har vel aldri sagt at noen sykkel er noe dritt jeg da, men er enig i at er 250 på 150 kg vil kjøre i fra en sportstourer på 300 kg på de rette stedene.ZZR-Tom skrev:Var hovedsaklig TomB og Simpson som styret med det der, og dei kjører ikkje ADVJohnnyTh skrev:Jeg er vel en av dem som har klaget. Men jeg føler meg litt missforstått. Jeg synes abselutt at ADV folket ikke skal slutte å skrive, heller ikke at det skryter for mye av sine egne sykkler. Ble bare litt lei når det ble påstått at de hadde bedre akselrasjonen sportstourere, raskere en en zzr1400, bedre i svinger en alt annet og kunne kjøre fra alle uten å bryte fartsgrenser og bedre på asfalt en alt annet.
Og vil våge påstanden om at en Multistrada på 210 kg med like mye hk som GTR vil kjøre fra denne utenom i toppfart.
Stort sett det jeg har sagt om den saken.....
Sist redigert av simpson den 16 jan 2013, 19:39, redigert 1 gang totalt.