![Hmmm :-k](./images/smilies/tenker.gif)
![Klør seg i hodet :scratch](./images/smilies/scratch.gif)
![Hmmm :-k](./images/smilies/tenker.gif)
![Oh yeah :yeyeye](./images/smilies/ohyeah.gif)
Det stemmer...std kommer ikke med kufferter, men 250 000 er med kufferter på std modell.Andreas skrev:En pen facelift de har gjort ja, synes jeg! Er jo sammen med BMW HP4, verdens første MC`er med semiaktiv fjæringZZR-Erling skrev:Nice!
Ducati Multistrada 2013![]()
De tar "ESA" ett hakk videre, "Skyhook"..dvs aktiv fjæring, eller ska vi si "adaptiv" fjæring samt en rekke andre endringer, feks lenger sal, et forbedret kåpeglas, ny design, går vekk fra lineær fjær som Øhlins til progresive fra Sachs, smoothere gange på lavere turtall, økt dreiemoment..++
285 000 for 1200S Touring som har Skyhook og org kufferter.
296 000 for 1200GT som har større kufferter samt toppboks
250 000 for 1200 med kufferter, uten Skyhook
Om man har behov for det er nå en annen sak. Jeg skrev litt om hvordan jeg opplevde det i denne tråden på side 5, når jeg fikk prøve en slik Skyhook Multistrada i Spania
![]()
Salen ble lengre allerede på årets modell, forskjellen til 2013 utgaven er bare design på trekket med "Multistrada" preget inn på passasjersetet.
Billigste utgaven kommer ikke med kofferter. Så i prisforskjellen opp til S Touring utgaven er ikke bare fjæringen. Kofferter, senterstøtte og varmeholker er også inkludert.
Men den som gir mest utstyr for pengene er den nye GT utgaven. For 10.000,- mer enn S Touringen får man med: veltebøyler, toppkoffert, 73l istedet for 58l kofferter, innervesker til alle koffertene, komfortseter, LED-ekstralys, større vindskjerm og hevet styre. Alt dette er tilgjengelig i katalogene, men da blir det sikkert dobbelt så dyrt! Også har den Pirelli Angel i stedet for Pirelli Scorpion dekk.
Det er i hvertfall en "hoff-sak"ArcticTiger skrev:BilMottor-sykkel
Neste års modell
Ikke godt å si.
http://autos.yahoo.com/blogs/motoramic/ ... 25259.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Artig sak det der, den har potensiale til å bli en "hit"ArcticTiger skrev:BilMottor-sykkel
Neste års modell
Ikke godt å si.
http://autos.yahoo.com/blogs/motoramic/ ... 25259.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ser at BMW også leverer sin ESA med dynamisk styring , dvs den tilpasser seg underlaget , høres spennende ut. Det er så fint at noen ingeniører tør å gjøre slike ting slik at vi kan nyte god av produktene. Så får heller det komme noen barnesykdommer på de første modellene , bedre det enn at alle er pysete og sitter på gjerdet å venter på at ande skal gjøre testjobbenZZR-Erling skrev:Nice!
Ducati Multistrada 2013![]()
De tar "ESA" ett hakk videre, "Skyhook"..dvs aktiv fjæring, eller ska vi si "adaptiv" fjæring samt en rekke andre endringer, feks lenger sal, et forbedret kåpeglas, ny design, går vekk fra lineær fjær som Øhlins til progresive fra Sachs, smoothere gange på lavere turtall, økt dreiemoment..++
285 000 for 1200S Touring som har Skyhook og org kufferter.
296 000 for 1200GT som har større kufferter samt toppboks
250 000 for 1200 med kufferter, uten Skyhook
Not bad, not bad at al!AJ skrev:Spennende nyhet fra Triumph! Grundig og god oppdatering av Triumph Tiger 1050 ser det ut til![]()
Les mer ved å klikke på bildet av den flotte sykker'n!![]()
[img]http://www.staffordshiretriumph.co.uk/w ... -White.jpg[/img]
Dei har en tendens til å holde stilen, men av og til så dukker det opp noke litt frisktIntruder skrev:Custom,cruising og choppers er det vel ikke dukket opp stort av,de likner jo ofte gammalt motorsykkelræl også...![]()
kjellv skrev:Gjennomgangstema for Yamaha sine farger i 2013 er en stilfull mix av Yamaha Blue og Matt Grey. Fargene kalles Race Blue. Fargene blir brukt på YZF-R125, YZF R6 og R1, XJ N og Diverson F, og på FZ8.
Her er fabrikkraceren YZR M1 i forgrunnen... Stilig