Hvis det er alt du har å gjøre, må livet bli kjipt.Intruder skrev:Dekkskifte to ganger i året
Snøbrøyting halve året
Grasklipping halve året
![]()
![]()
Livet er for kjipt..
Bruk mere kunstgjødsel, så blir det ikke så lenge å vente mellom hver plenklipping

Hvis det er alt du har å gjøre, må livet bli kjipt.Intruder skrev:Dekkskifte to ganger i året
Snøbrøyting halve året
Grasklipping halve året
![]()
![]()
Livet er for kjipt..
Skal en virkelig få effekt av gjødslinga må en spe på med salpeter i litt rikelige mengder. Da kan plenen klippes annenhver dag, og så blir den nesten blå!Jompa skrev:Hvis det er alt du har å gjøre, må livet bli kjipt.Intruder skrev:Dekkskifte to ganger i året
Snøbrøyting halve året
Grasklipping halve året
![]()
![]()
Livet er for kjipt..
Bruk mere kunstgjødsel, så blir det ikke så lenge å vente mellom hver plenklipping
du er ikke alene om det...håper saltdritten blir borte sammen med de 12 minus som er meldt...Desmo skrev:Satt bare og kjedet meg litt.
Termignonipottene ble montert av forhandleren da jeg kjøpte den. Ellers har jeg satt på det andre selv. Litt karbonstash og et par titan deksler.Andreas skrev:Tydelig at du liker å holde syklene i ordenBra med ekstrautstyr på den Monsteren din. Handlet du den slik, eller har du satt på litt deler selv?