boss hoss
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Håy..
MC-avisa hadde en test/prøvetur med den for en stund siden. Du får prøve å kontakte de og høre.
Sykkelen er impotert from Amerika. Km. er ca. 350,000km. den har stått til salgs på Finn.no under HD. prisen tror jeg var 450,000,-
Har forøvrig hatt gleden over å sett den på Tyrigrava et par ganger...et voldsverk av en tohjuling skal du vite.
Glemmer ikke første gangen jeg så den... kjørte sammen med en kolega fra trønderlagstraktene. Han lå og krøyp rundt sykkelt og leita etter gearspaken......Den har automatkasse. Chevymotor med 8 sylidrer. En såkalt bigblock.
MC-avisa hadde en test/prøvetur med den for en stund siden. Du får prøve å kontakte de og høre.
Sykkelen er impotert from Amerika. Km. er ca. 350,000km. den har stått til salgs på Finn.no under HD. prisen tror jeg var 450,000,-
Har forøvrig hatt gleden over å sett den på Tyrigrava et par ganger...et voldsverk av en tohjuling skal du vite.
Glemmer ikke første gangen jeg så den... kjørte sammen med en kolega fra trønderlagstraktene. Han lå og krøyp rundt sykkelt og leita etter gearspaken......Den har automatkasse. Chevymotor med 8 sylidrer. En såkalt bigblock.
Den Hoss Bossen på 505 Hk skal gjøre 0-100 på 1,9 sec. Men den er neppe noe særlig i svinngene nei...heheIndian skrev:Jeg er fornøyd med min Hoss. Den har skilter, sjelden, diskre men en blikkfanger. Jeg tror ikke en Boss Hoss hadde klart svingene så bra. Med en akselerasjon 2.6 sekunder på 0-100 hjelper ingenting da den ikke klarer svingene.

Boss Hoss
Hallo Gutter, her er han som tar inn disse sykklene.Jeg har solgt sykkelen til en i Oslo,forde jeg har kjøpt en ny.Denne som blir omtalt er en 1998mod BossHoss med en ZZ4 på 350cid(5735ccm)med 385Hk.+NOS som utgjør 505Hk.Denne har et gir med en Converter som blir opperert elektrisk.Den har en performances på ca.2,1sec. fra 0-60mph(96,56Km)1/8Mil på ca 7sec. hvis man får feste.
Den nye Bossèn som jeg får inn til Oslo i Feb. er en 502cid som er stroker motor på 540cid(8849ccm)Denne har 590Hk+NOS som er ca.890Hk (ikke målt pr.dags dato.) motoren er på 921Nm ved 5200rpm.Denne sykkelen har 2 Gir + Revers,som oppereres elektrisk.Ca topp fart 334Km.Målt på bane ved Naples Fl.Bossèn kan ses neste år i Oslo(Februar)[/img]
Den nye Bossèn som jeg får inn til Oslo i Feb. er en 502cid som er stroker motor på 540cid(8849ccm)Denne har 590Hk+NOS som er ca.890Hk (ikke målt pr.dags dato.) motoren er på 921Nm ved 5200rpm.Denne sykkelen har 2 Gir + Revers,som oppereres elektrisk.Ca topp fart 334Km.Målt på bane ved Naples Fl.Bossèn kan ses neste år i Oslo(Februar)[/img]
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Re: Boss Hoss
Da kunne du vel gi oss et vink, sånn at det var muligheter til å beskue vidundret....og ja ...hva er prisen på noe slikt...?TheBoss skrev:.Bossèn kan ses neste år i Oslo(Februar)[/img]
Re: Boss Hoss
Ikke vær sjenert da, send oss et bildeTheBoss skrev:Målt på bane ved Naples Fl.Bossèn kan ses neste år i Oslo(Februar)

Boss Hoss
Prisen inn til Norge ferdig reg. er 694.317,- Kr. Bilde kan jeg ikke skaffe den skal lakkeres hos lazy paint i Jan/feb.Den er bare grunna i fra USA.Den skal test kjøres i Fl. i en Mnd. føre den skal over til Norge.Sykkelen blir og se hos LazyBoyz.Dette blir en rein drag bike i Street legal,lakken blir det Atle på Lazy paint som bestemmer så det er like spennende for meg hvordan den kommer til og bli.Sykkelen er Døpt CharlyPower etter han som har bygd opp Motoren i sommer.Tror nemlig jeg skal holde Busan helt til tops med denne, men fartsgrensene i svingene.Da er det hadde bra.Norge er ikke helt bygd for en sykkel som denne,men den er like morsom og kjøre i 30Km som i full fart.Du har nemlig en kjøre følelse som du ikke har på andre sykkler.mange lurer på hvordan den er og kjøre, og tro meg rett den er bedre en Goldwingen.
- Indian
- Motorsykkelen din: Din MC her
- Kontakt:
I Olso Open i år fikk en Boss Hoss målt hestekreftene til ca 500? men ble ikke godkjent da konkuransen var for motorsykkel og ikke bilmotor.
Münch har bygget sykkler med bilmotorer i noen år men de kan brukes som motorsykkler.
Jeg kan ikke forstår at noen vil kaste bort penger på en ting som kalles motorsykkel.
Münch har bygget sykkler med bilmotorer i noen år men de kan brukes som motorsykkler.
Jeg kan ikke forstår at noen vil kaste bort penger på en ting som kalles motorsykkel.
Ting som Kalles?
Indian skrev:I Olso Open i år fikk en Boss Hoss målt hestekreftene til ca 500? men ble ikke godkjent da konkuransen var for motorsykkel og ikke bilmotor.
HVA MENER DU MED TING SOM KALLES MOTORSYKKEL?
- Indian
- Motorsykkelen din: Din MC her
- Kontakt:
Re: Ting som Kalles?
En Boss Hoss er hverken en bil eller sykkel. Det er massevis av krefter som ikke kan brukes annet enn på flystripa.Anonymous skrev:Indian skrev:I Olso Open i år fikk en Boss Hoss målt hestekreftene til ca 500? men ble ikke godkjent da konkuransen var for motorsykkel og ikke bilmotor.
HVA MENER DU MED TING SOM KALLES MOTORSYKKEL?
Jeg har aldri sett på Boss Hoss som en motorsykkel for å kjøre. Som utstillingssobjekt derimot og når du har alt du ømsker deg.
"2 uker m/Boss Hoss"
Har du noen gang kjørt en BossHoss? Jeg kom i fra USA fra en Nice ferie, og der lånte jeg en 350cid Boss i to uker.Jeg tror ikke du har peiling på hva du snakker om,de er like bra som en gold wing hvis ikke bedre.Masse plassss til Bagasje å i svinger(De har faktisk det over there også)så var den meget bra. Ikke noe dårligere en en senka HD, eller en GW.Prøv en føre du bruker Leppppa, eller synsinga.Hvis du ikke liker stuket er det lov og ha den oppfatning men utalse uten å hvite er en no no.Spør han som har en i Norge han låner deg sikker sin en tur for han har fått importen, og jeg er sikker på at du får en annen mening.Hans gamle sykkel har en som ikke har kjørt sykkel på Fem År Kjøpt, og han hadde ikke noe problemer med å opperere Bossèn i fra Oslo til Sørum og tilbake,Tøft gjort synes nå jeg.Foresten sitter det ikke Civik motor i Gold Wingen? så dette med bilmotor i motorsykkler kan vi snart glemme.I Toyota Celica siter det en Yamaha Motor Osv.