K: VF1000F-lakksett

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
skullerud
Innlegg: 81
Registrert: 19 jan 2011, 18:40
Motorsykkelen din: VF759S

K: VF1000F-lakksett

Legg inn av skullerud »

ønsker å kjøpe tank og sidedeksler til en 1984 VF1000F USA-modell (shasta white), i god stand.

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: K: VF1000F-lakksett

Legg inn av DrGreve »

Jeg vet at Volker Lorens har både brukte og nye deksler til sykkelen din, men om han har i rett farge er litt mer usikkert. Jeg anbefaler deg å sende han en mail og spørre hva han har på lager. Det ligger også en database på hjemmesiden hans hvor du kan sjekke hva han har, men det krever at du vet Honda original delenummer..
Mailadresse: info@lo-moto.de
Hjemmesiden hvor databasen er plassert til høyre i xls eller csv-format: http://www.lo-moto.de/lomoto-angebote-b ... le.de.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har handlet masse med han og ikke bare er han spesialist på Honda V-4 men også meget servicemindet og til å stole på. No problems at all :thumleft
Lykke til.
Edit: Delenummer til dekslene er 836AO-MB6-670ZA for høyre side og 837AO-MB6-670ZA for venstre side. Fargekoden er visstnok NH-138.
Tanken har kode 175A1(I?)-MB6-670ZA.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

skullerud
Innlegg: 81
Registrert: 19 jan 2011, 18:40
Motorsykkelen din: VF759S

Re: K: VF1000F-lakksett

Legg inn av skullerud »

Og det er delenummer til USA-utgaven? Kunne seff sjekka selv, men CD'n min er ikke tilgjengelig før over helga...
får prøve å sende mannen en epost.
håper han forstår engelsk, for tysken min er omtrent på nivå med Øystein Sundes i "tyskleksa"....
:P :p

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: K: VF1000F-lakksett

Legg inn av DrGreve »

skullerud skrev:håper han forstår engelsk, for tysken min er omtrent på nivå med Øystein Sundes i "tyskleksa"....
:P :p
Han både snakker og skriver eksemplarisk på engelsk. :thumleft
Jeg har dobbeltsjekket delenummerene, både på nett og min egen deleliste opp mot "Honda Vf1000f 1984 1000 Interceptor Usa" , og delenr. er:
Sidedeksel høyre side: 836A0-MB6-670ZA
Sidedeksel venstre side: 837A0-MB6-670ZA
Tanken har delenr. 175A1-MB6-670ZA
Lakk-koden er NH-138 og han skaffer også lakk. Jeg kjøpte nylig ett lakksett fra han i min farge(VF F-2), 1 boks base, en boks rød transparent og en boks herder. Begge boksene var på 0,35 liter som rekker til tanken og ett sidedeksel. Det betalte jeg 70 euro pluss frakt for.
Det blir jo billigere for deg, siden du ikke trenger noen 3-sjiktslakk?
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

skullerud
Innlegg: 81
Registrert: 19 jan 2011, 18:40
Motorsykkelen din: VF759S

Re: K: VF1000F-lakksett

Legg inn av skullerud »

Da ble det lakksett fra nederland gitt. €330 inkl frakt og mva. strøken tank og kåpe, og resten ser også veldig bra ut.
Nå blir det bytte fra USA-farger til canada-farger. litt penere, egentlig.

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: K: VF1000F-lakksett

Legg inn av Andreas »

Fantastisk med MC-forum som har slike entusiaster som har oversikten på hva det måtte gjelde :prop:

Svar