Duville skrev:GSF skrev:jonnykr skrev:GSF skrev:Kunne ikke vært mer enig med mekkern. Hvorfor skal noen bry seg med om hva andre velger?
Og hvem bryr seg om hva andre velger?
Det virker på meg som om det er like mange fanatikere på "begge sider". Ser noen mener det er motstanderne som er verst men leser man innleggene her litt objektivt ser man at det er like mange på " den andre siden", og noen av innleggene kan faktisk tolkes som at noen ønsker et påbud. Jeg selv mener at det får være opp til den enkelte å velge hva de vil kjøre med og så får man respektere det uansett valg.
Jeg tror Jonnykr er blokkert for innput. Jeg kan ikke huske at det er noen som har sagt at en vest aldri med 100% sikkerhet vil være uten effekt. Likevel argumenterer han som om det er to fronter som står steilt mot hverandre. En som argumenterer mot bruk av vest og en annen front som er "for frivillig bruk av vest".
Det er jo ikke det, men det er kanskje en gruppe som sier at vesten med stor sannsynlighet neppe vil spille noen rolle og en annen gruppe som mener at det å tre på seg en vest gjør dem vesentlig mer visuelle i trafikken.
- og agerer som gnagsår på alle som er på motsatt side hvis noen skulle si noe på siden av hans syn.
HeHe, men jeg har da heller aldri PÅSTÅTT at noen har sagt at en vest aldri med 100% sikkerhet vil være uten effekt. Hvor i all verden får du det fra?
Og selvfølgelig er det to "fronter" her, for og imot, men ikke i forhold til bruk av vest, for det har aldri vært noe tema for meg da folk få gjøre som de vil, men to "fronter" i forhold til om vest har en nytteverdi.
Og det er det jeg diskuterer. Og det er jo lit merkelig at du som støtter mekkerns "harakiri" og sorti fra forumet KUN basert på denne debatten, ikke ser at det faktisk ER to "fronter" her.
Det er mekkern og deg som tydligvis tar dette MEGET personlig og vi andre som har et avslappet forhold til dette og kun ønsker å finne ut om vest har noe for seg i trafikksikkerhetssamenheng.
At folk leser mellom linjene og "tolker" både det ene og det andre gidder jeg ikke å forholde meg til. Det får jeg uansett ikke gjort noe med. Nå har dette punktet om påbud blitt avvist så mange ganger, så nå gidder jeg ikke mer. Om ikke du og andre fremdeles ikke har fått med dere at jeg ikke støtter et påbud, da kan jeg ikke hjelpe dere gitt.
Og hvorfor i all verden skulle jeg kritisere de som ikke bruker vest? Jeg bruker det jo ikke selv en gang og da måtte jeg være passe blåst i huet om jeg skulle kritisere andre for å ikke gjøre det.
31 Mars 2013.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.