MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Welshen
Innlegg: 442
Registrert: 27 okt 2010, 11:43
Motorsykkelen din: ?? Uten mc, men plutselig
Sted: Vestsida

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av Welshen »

jeg er usikker på om jeg har fått noe ny mc til den dagen....håper jo det. Hvis den er på plass og føret er bra så hadde det vært veldig artig å treffe de andre her på forumet. Så jeg regner med at det blir tur til Andebu....ikke så langt dit!

Fine veier er det også nedover! En times tid! Bra tiltak!
I don`t care about little things.....

Tidligere tohjulte:

Tempo Trygg modell 080 82 modell
Suzuki GSF 650SA ABS 06 modell

BMW F650GS 11 modell

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av evike »

Welshen skrev:jeg er usikker på om jeg har fått noe ny mc til den dagen....håper jo det. Hvis den er på plass og føret er bra så hadde det vært veldig artig å treffe de andre her på forumet. Så jeg regner med at det blir tur til Andebu....ikke så langt dit!

Fine veier er det også nedover! En times tid! Bra tiltak!
Skulle du nå ikke ha fått noen to-hjuling, så kan du tilgis om du kommer med fire hjul også, andre har klart det før...
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Welshen
Innlegg: 442
Registrert: 27 okt 2010, 11:43
Motorsykkelen din: ?? Uten mc, men plutselig
Sted: Vestsida

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av Welshen »

Så fint da....men spørs om jeg tør stille opp da:) Tråsykkel blir noe langt, dessuten er det litt kjedelig!!! Men som sagt : Jeg har en plan og fort vekk er den på plass innen den tid....Men takk for hyggelig tilbakemelding
I don`t care about little things.....

Tidligere tohjulte:

Tempo Trygg modell 080 82 modell
Suzuki GSF 650SA ABS 06 modell

BMW F650GS 11 modell

Brukeravatar
Bjønnavind
Innlegg: 870
Registrert: 12 mar 2011, 09:36
Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Sted: Andebu

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av Bjønnavind »

ArcticTiger skrev:Ja nå nærmer det seg Vår-Slepp Gutter og Jenter :yeyeye :-)å
Vi får satse på at Vær-Guden(tok du den Bjønnis :knegg ) ordner med brøytingen, jeg ser det tiner jo bra i bakken allerede, takk for føre-rapporten SuperMorten :thumleft .
Jeg har også funnet fram litt Piggtråd til å pryde BengaWingen med, så vi får stashet den for Sessongen :D

Og så har jeg snakket litt pent med Fruen, så det ser brukbart ut for at vi får kake til :mk og Laus-praten og dekk-sparkingen. Noen Pølser til grillen skal jeg og se om jeg får ordnet med.

Jeg gleder meg til å møte "Gjengen" igjen, Velkommen i Andebu den 27/4 MCsidister :vs
Jeg skal se hva jeg får gjort med snøen :-P

Du trenger ikke ta med piggtråd. Siden det var så dårlig med svar fra deg på pm, så gikk jeg ut ifra at mine henvendelser om piggtråd druknet i planene dine for usa-turen. Hvilket ville vært en legitim grunn til forglemmelse ;-)

Så jeg klarte å skaffe meg noen meter fra en lokal fotograf, som hadde mer enn nok å ta av :-)

Jeg har ordnet en del på goldwingen den siste tiden, så det blir mest bare å småplukke i Andebu. Om det i det hele tatt er noe å tilføre på den. Det finner vi ut av :-)

Jeg kommer uansett med tom og tørst mage :-)

Tæppatå'k!

Brukeravatar
dag-zzr
Innlegg: 399
Registrert: 18 feb 2012, 19:36
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Sted: Notodden

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av dag-zzr »

Litt ventemusikk :prf

[video]http://www.youtube.com/watch?v=4tackBTeEnw[/video]

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av ArcticTiger »

:thumleft Litt Tiger-piggtråd-mussikk gjør seg alltid Dag-ZZR :knegg Dette klippet var med Buck på sine eldre dager.

Men denne utgaven fra 1966 hvor Buck har med seg Don Rich er bedre syns jeg. Don omkom dessverre i en motorsykkelulykke i ung alder tidlig på -70tallet, og Buck ble aldri det samme:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=jBeOddejiGw[/video]

Og mens vi er inne på emnet pigg-tråd-mussikk, så passer det med denne, hvor Don Rich gnir litt på fela:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=MXNwVnOZ6BU[/video]

Vel, Gutter og Jenter, det får hålle for denne gang :notlistening , vi sees snart i Ande-bua :vs , da blir det:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=cYKVb7T1n2I[/video]
:-)å

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av cheron »

ArcticTiger skrev:Jeg vil med dette invitere kjente og ukjente Virtuelle Venner her på MCsiden.no til et lite Vår-slepp i Håskenveien 1, Andebu, Vestfold LØRDAG 27 APRIL sånn ca kl 10, det skulle vel passe :-k .

Det blir ikke så strengt program:
-Kanskje Bjønnavinds BengaWing trenger litt kjærlig Vår-"stell" :roll og klargjøring i år og,
-Det blir Lausprat *mas , og er vi heldige blir det Kake og Kaffe til, jeg har en grill jeg kan fyre på hvis noen vil svi pølsa.
-Så kjører vi oss en svingom på Vestfolds småveier :-)å , før vi ender opp hos Evike for mer :mk og Kake!

Velkommen til en trivelig Vår-dag i Mottor-sykkerns tegn :yeyeye :thumleft
I helvete... Er det du som har kjøpt det huset??? Da kjører jeg forbi daglig jo :D
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av ArcticTiger »

@Cheron: Jeg arva huset :sorry . Du får stikke oppom Lørdag den 27 appril :vs

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av ArcticTiger »

Jeg brå-kikka litt på Kallendern idag :yeyeye , og fant ut at, jøss, nå nærmer det seg virkelig Vår-sleppet i Ande-bua med stormfart, Gutter og Jenter :hallo
Så jeg måtte for sikkerhets skyld ringe min venn som holder liv i Det Buldrende Hjertet, og forsikre meg om at det var full spenning på batterie. Og det var som vanlig ingen grunn til engstelse, allt på stell :D :thumleft

Så da er det bare å Ønske MCsidistene Velkommen neste Lørdag den 27 april (Det er bare 10 dager til :-)å )

Vi får be til Vær-guden at det blir brukbart Kjøre-Vær den dagen, slik at vi etter Grill-Pølser, :mk , *mas og Kake, får oss en fin lufte-tur med våre pottente R-sykkler, daffe Cruisere, sprettne Æventyr-sykkla, halvgammle Jappser, snobbete Beemmere og kreative Selv-bygg osvosv på Vestfolds krokete bak-veier :thumleft

Brukeravatar
Bjønnavind
Innlegg: 870
Registrert: 12 mar 2011, 09:36
Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Sted: Andebu

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av Bjønnavind »

Hadde en liten 3 timers tur på bakveiene i Vestfold her om dagen.. Fortsatt litt is på veien innemellom. :-k Kan jo hende det kommer seg nå som det er skikkelige varmegrader ute da :[-o<

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av evike »

Kaker er ikke bakt riktig enda, men de skal være på plass omtrent samtidig som dere. Vi sees når dere er ferdig med "alt det andre" for kaffe og kake på verandaen her (nesten Andebu).
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
bjornen
Innlegg: 245
Registrert: 01 sep 2012, 19:17
Motorsykkelen din: 2 stk honda, en gammel + en ny
Sted: Drammen

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av bjornen »

hvis sola skinner og fuglene fiser :[-o< tror jeg nesten jeg skal prøve å få med meg dette. :-k
Høres artig ut med en rundtur på gamle stier(veier),
og veldig fristende med kaffe :mk , kaker og bli kjent med flere MC sidenfolk

kommer kanskje helt plutselig

Storm
Innlegg: 205
Registrert: 15 mar 2012, 19:21
Motorsykkelen din: 2 hjul
Sted: Vestfold

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av Storm »

Skal se om jeg får lov av min bedre halvdel, men betviler det STERKT.
Da vi lissom er litt opptatt med å pakke all driten vi har. For vi skal nemlig bli naboer med Evika og KM. Ikke de dummeste naboene man kan velge :lol

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av ArcticTiger »

@Storm: Du får be med deg din Bedre halvdel da, hun vil vel og ha litt Kaffe og Kake :D

Storm
Innlegg: 205
Registrert: 15 mar 2012, 19:21
Motorsykkelen din: 2 hjul
Sted: Vestfold

Re: MCsidens Vår-slepp i Andebu, Vestfold lørdag 27 april.

Legg inn av Storm »

Selvfølgelig må min bedre halvdel bli med, eller så får jeg ihvertfall ikke lov :-k

Svar