Flott natur og endel å se på

Men været ble ikke noe bedre..
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GIJDJqhj ... e=youtu.be[/video]
Ble litt dårlig bilde etter hvert.

Morro var det og hadde aldri vært her før, men sykkelen trenger en vask nå

Ka??? har du ikke varmeholker duJohnnyTh skrev:Et av kritikkpunktene til GTR'en er at den blåser endel varme på leggen din. Det var ikke noe jeg tenkte mye på idag.
Eneste plassen jeg var kald var egentlig på fingrene
Hahaha.... right back at meJohnnyTh skrev:Nope enda det nesten er definasjonen på en touringsykkel. Og så har jeg så stor tank at jeg ikke får varmet fingrene på bensinstasjoner heller
Varme på legger tenker jeg er ett kjempeproblem - i tillegg til at den egentlig ikke er så god å kjøre på svingete veier da... like greit at våren begynner nå, er det ikke?JohnnyTh skrev:Et av kritikkpunktene til GTR'en er at den blåser endel varme på leggen din. Det var ikke noe jeg tenkte mye på idag.
Den er god på svingete veier man kan bare ikke kjøre så fort. Må si meg mett på vinter nå. er helt klar for vårenDuville skrev:Varme på legger tenker jeg er ett kjempeproblem - i tillegg til at den egentlig ikke er så god å kjøre på svingete veier da... like greit at våren begynner nå, er det ikke?JohnnyTh skrev:Et av kritikkpunktene til GTR'en er at den blåser endel varme på leggen din. Det var ikke noe jeg tenkte mye på idag.