Tja, kjøper du verktøy for mer proff jobbing på Biltema, så får du jo bare det du ber om, men det er jo ikke noe argument mot å kjøpe olje der. I stedefor å trekke slike slutninger, så hvorfor ikke sjekke litt på ulike forum f.eks? Flere her er fornøyd med Biltema sin olje og selv bruker jeg ikke annet.kjellv skrev:Det har hendt flere ganger at jeg har lurt på hvor mange det er her i forumet som jobber eller har eierinteresser i Biltema![]()
Personlig har jeg svært lite til overs for foretaket! Jeg har kjøpt så mye billig og dårlig ræl der opp gjennom årene, at jeg ikke lenger setter min fot innom der. Hva er vel verre enn å kaste seg over en omfattende skruejobb en lørdag og så stopper det opp fordi verktøyet ikke holder mål? Nei da er det bedre å betale en halv gang mer for verktøyet og få noe som holder. Hvorfor skal jeg tro at Biltema sin olje holder et høyere kvalitetsnivå enn resten av varene?
I mitt hode er dette en billigkjede på linje med Jula, Europrice, Clas Ohlson og mange andre, som spyr ut varer der kvantum teller mye mer enn kvalitet. De vet så inderlig vel at alt kan selges bare det er billig nok.
Når min TDM eller Saab 9-3 en sjelden gang skal ha et oljeskift så er det utenkelig for meg å tenke pris på oljen. Da velger jeg olje jeg vet er på øverste hylle, da føler jeg meg trygg. At oljen koster 200+ pr liter er meg rivende likegyldig, så lenge jeg vet at varen holder høy kvalitet og at jeg stoler på produsentens produkter.
Puhhh...så er det sagt... :-)å
Hva du velger å tro må jo være din sak, men f.eks. jeg kjøpte tankveske fra Biltema for flere år siden og den har virkelig fått kjørt seg i all slags vær og under forhold på grus og sølete veier som mange aldri opplever. Jeg bruker den ofte bak på sykkelen også hvor den blir nedgriset av sand og møkk. Veska er like hel fremdeles, i alle sømmer og glidelåser og reimer og magneten funker like bra i dag som da veska var ny. Jeg er rett og slett dritfornøyd med den veska.

Her er,n på AT,n i går: