Tankveske med Easy Lock

... om deler, tilbehør, MCutstyr, renhold, forsikring, kjøreklær til fører og passasjer osv.
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Tankveske med Easy Lock

Legg inn av AJ »

odelien skrev:Har purret på han ved flere anledninger. Men har ikke så lyst å mase for mye heller.
Det jeg savner mest er vel å få en bekreftelse på om det er lenge til vi kan få veskene eller om dei er rett rundt hjørnet.
Det virket ikke som om at dei var bestilt heller.
Men når han svarer på mail er det bra utfyllende svar, men så er det stopp.
Har du prøvd å ringe/tekste ham på 92864800?

Brukeravatar
gorbys
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Legg inn av gorbys »

Har selv vert i kontakt med han via mail og da skulle han ringe meg opp igjen dagen etterpå med et pristilbud, dette var i desember..... :roll
Så jeg har jo selfølgelig purret og fått beklagelse og løfte om nytt pristilbud, venter fortsatt....
Så han må da være veldig busy, eller veldig distre, eller en fin kombinasjon :-k

odelien
Motorsykkelen din: Suzuki gsr 750 2012

Legg inn av odelien »

Fikk faktisk svar på mail i dag. så da satser på at det ordner seg. :)

Svein2
Motorsykkelen din: MC

Legg inn av Svein2 »

odelien skrev:Fikk faktisk svar på mail i dag. så da satser på at det ordner seg. :)
Egentlig litt overrasket da jeg har handlet mye av ham og fått meget bra og rask service.
Det virker som det er bra kvalitet på varene og føler at det er ganske bra priser.
Men bra det ordner seg. :thumleft

Svar