Cafe Racer

Forum for fulleffekt tung-MC
Brukeravatar
Erik.H.M
Innlegg: 559
Registrert: 09 aug 2012, 20:32
Motorsykkelen din: Triumph Speed Triple R, Yamaha WR250F
Sted: Sarpsborg

Re: Cafe Racer

Legg inn av Erik.H.M »

superduper: Takk for godt innspill. Det var vel noe av det du skrev som jeg hadde tenkt meg. :-)
Jeg er veldig interessert i hvordan historien til Cafe racere er. Har til og med kjøpt tre sesonger av serien "Cafe racer" og lest litt på nettet. :prf (Serien gikk på Discovery for en liten stund sia)

Det eneste jeg er litt i tvil om, er eksospottene... men det får jeg vel ta ettervært. Begynner på prosjektet mitt iløpet av uka tenker jeg.
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you
- Jeremy Clarkson

Brukeravatar
jonnykr
Innlegg: 598
Registrert: 21 mar 2010, 01:24
Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Sted: Sørum Kommune.

Re: Cafe Racer

Legg inn av jonnykr »

Her f.eks. kan du kansje få noen ideer: http://customridermagazine.blogspot.no/ ... ra-mi.html

Som denne f.eks.: Er jo Bærre Lækkert. :thumleft
1975-honda-cb750-cafe-racer-01.jpg
Eller den lekre gule, ehhhhhh?? sykkelen her?
Bilde
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Tut & Kjør!

superduper
Innlegg: 96
Registrert: 03 jan 2013, 19:55
Motorsykkelen din: Old School CHOPPER!

Re: Cafe Racer

Legg inn av superduper »

Ser der ja... Den første der er noe jeg faktisk har tenkt meg nå som jeg leter etter en ny sykkel... Noe så enkelt, men likevell tøft.. :D

Kan forsåvidt også legge til bilder av noen av de gamle cafe-racerne mine (har forøvrig hatt flere, men har ikke alle bildene på denne PCen for øyeblikket) ;-)

Suzuki GSX750

Bilde
Bilde

Kawasaki SR 650

Bilde

Honda CB 350 Twin

Bilde
Bilde

Suzuki GSX400

Bilde

Brukeravatar
Erik.H.M
Innlegg: 559
Registrert: 09 aug 2012, 20:32
Motorsykkelen din: Triumph Speed Triple R, Yamaha WR250F
Sted: Sarpsborg

Re: Cafe Racer

Legg inn av Erik.H.M »

Nå har jeg laget en form til salen min av noe isopor lignende saker. Skal lage salen av glassfiber.
Er ganske fornøyd så langt :D
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you
- Jeremy Clarkson

Brukeravatar
Kjellrf
Innlegg: 1597
Registrert: 31 aug 2009, 15:15
Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Sted: Sandefjord

Re: Cafe Racer

Legg inn av Kjellrf »

Erik.H.M skrev:superduper: Takk for godt innspill. Det var vel noe av det du skrev som jeg hadde tenkt meg. :-)
Jeg er veldig interessert i hvordan historien til Cafe racere er. Har til og med kjøpt tre sesonger av serien "Cafe racer" og lest litt på nettet. :prf (Serien gikk på Discovery for en liten stund sia)
Kjøp denne, du vil ikke angre :thumleft

http://www.amazon.com/Cafe-Racers-Rocke ... 0850456770" onclick="window.open(this.href);return false;
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.

Svar