Skryt av deledealer!:)

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
Brukeravatar
SuperTenere
Innlegg: 237
Registrert: 19 jun 2009, 11:49
Motorsykkelen din: Yamaha XTZ Super Ten

Skryt av deledealer!:)

Legg inn av SuperTenere »

Skryt bør deles ut der skryt fortjenes...:) Bestilte ny regulator fra Wemoto igår og sende melding til dem om at våren er kommet og jeg har det litt travelt med å komme meg ut:) Utpå kvelden igår tikket det inn mail om at delene er sendt med airmail...!:)) Har handlet en del hos Wemoto tidligere og har kun gode erfaringer:)) Så kan man vel bare håpe at norsk tollvesen og postvesen er like kjappe....

Brukeravatar
erlend_cbr
Innlegg: 115
Registrert: 03 apr 2013, 00:45
Motorsykkelen din: Honda CBR 600F 2011

Re: Skryt av deledealer!:)

Legg inn av erlend_cbr »

Klarte å prute prisen på kjøreutstyr (2-delt dress + hjelm) fra 11.000 til 7.000 :)
"It's all part of the game. We know the risks. No one is making us do anything, all part of the game." - Guy Martin

Brukeravatar
tor2502
Innlegg: 545
Registrert: 19 mar 2013, 00:23
Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
Sted: Holmestrand

Re: Skryt av deledealer!:)

Legg inn av tor2502 »

SuperTenere skrev:Skryt bør deles ut der skryt fortjenes...:) Bestilte ny regulator fra Wemoto igår og sende melding til dem om at våren er kommet og jeg har det litt travelt med å komme meg ut:) Utpå kvelden igår tikket det inn mail om at delene er sendt med airmail...!:)) Har handlet en del hos Wemoto tidligere og har kun gode erfaringer:)) Så kan man vel bare håpe at norsk tollvesen og postvesen er like kjappe....
Tror ikke du skal satse på at tollvesnet/posten er like effektive, sist gang brukte de halvannen uke på å få deklarert eksosanlegget som ble sendt fra usa.

Men siden det kun er en regulator , går det nok sikkert kjapt.
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF

Brukeravatar
SuperTenere
Innlegg: 237
Registrert: 19 jun 2009, 11:49
Motorsykkelen din: Yamaha XTZ Super Ten

Re: Skryt av deledealer!:)

Legg inn av SuperTenere »

hehe har tenkt samme tanken. Har flere ganget sporet pakker fra utlandet og de pleier å ha ett laaaangt opphold i Oslo..:(

Brukeravatar
Bjønnavind
Innlegg: 870
Registrert: 12 mar 2011, 09:36
Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Sted: Andebu

Re: Skryt av deledealer!:)

Legg inn av Bjønnavind »

Wemoto er konge! Har brukt de flere ganger, og venter på pakke as we speak :-)

Jeg savner litt mer innvendige motordeler der, men alt i alt er det godt utvalg.

Tæppatå'k!

Brukeravatar
SuperTenere
Innlegg: 237
Registrert: 19 jun 2009, 11:49
Motorsykkelen din: Yamaha XTZ Super Ten

Re: Skryt av deledealer!:)

Legg inn av SuperTenere »

Fikk regulatoren min idag...altså tok det 6 daga! inkl helg og 1 mai!:) Stort bedre kan det vel ikke gjøres:)

Brukeravatar
tor2502
Innlegg: 545
Registrert: 19 mar 2013, 00:23
Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
Sted: Holmestrand

Re: Skryt av deledealer!:)

Legg inn av tor2502 »

SuperTenere skrev:Fikk regulatoren min idag...altså tok det 6 daga! inkl helg og 1 mai!:) Stort bedre kan det vel ikke gjøres:)
Så flott, det gikk relativt kjapt.
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Skryt av deledealer!:)

Legg inn av DrGreve »

Jeg har handlet mye med en Volker Lorenz i Tyskland som har Honda generelt og Honda VF spesielt som lidenskap.
Jeg testet han ut på noen ikke fullt så dyre deler og når han viste seg å være meget seriøs og til å stole på så spurte jeg han om jeg kunne betale del for del etter hvor mye penger jeg hadde og at han kunne sende alt jeg har betalt for når jeg var ferdig å handle.
Ikke noe problem og jeg hadde motordeler for over 10 tusen lagret til han før han sendte alt i en smell.
4 kammer, 8 løftere, 2 registerkjeder pluss masse plast og andre deler og hver bit og skrue kom fram, så er du på jakt etter Hondadeler så er han du bør ta kontakt med.
Og har han ikke det du trenger, så gjør han alt for å skaffe de delene via sine kontakter slik at alt blir sendt i en forsendelse.
Han har egen hjemmeside, http://www.lo-moto.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Han har også en database på den hvor du kan sjekke om han har den delen du mangler hvis du kjenner delenummeret. Vet du det ikke, så er han ett leksikon når det kommer til Honda og han vet det meste.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
tor2502
Innlegg: 545
Registrert: 19 mar 2013, 00:23
Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
Sted: Holmestrand

Re: Skryt av deledealer!:)

Legg inn av tor2502 »

DrGreve skrev:Jeg har handlet mye med en Volker Lorenz i Tyskland som har Honda generelt og Honda VF spesielt som lidenskap.
Jeg testet han ut på noen ikke fullt så dyre deler og når han viste seg å være meget seriøs og til å stole på så spurte jeg han om jeg kunne betale del for del etter hvor mye penger jeg hadde og at han kunne sende alt jeg har betalt for når jeg var ferdig å handle.
Ikke noe problem og jeg hadde motordeler for over 10 tusen lagret til han før han sendte alt i en smell.
4 kammer, 8 løftere, 2 registerkjeder pluss masse plast og andre deler og hver bit og skrue kom fram, så er du på jakt etter Hondadeler så er han du bør ta kontakt med.
Og har han ikke det du trenger, så gjør han alt for å skaffe de delene via sine kontakter slik at alt blir sendt i en forsendelse.
Han har egen hjemmeside, http://www.lo-moto.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Han har også en database på den hvor du kan sjekke om han har den delen du mangler hvis du kjenner delenummeret. Vet du det ikke, så er han ett leksikon når det kommer til Honda og han vet det meste.
Det hørtes ut som en kjempe-grei kar og ordning, det er desverre ikke mange slike rundt om kring.
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF

Svar