Gratulerer med "Lappen" håper du får deg mange fine turer på sykkelen.Copsahl skrev:Akkurat kommet hjem etter en kjøretur, hadde førerprøve 12:25 i dag og bestod. Så da måtte jeg ut å lufte sykkelen litt etter det...![]()
Copsahl skrev:Akkurat kommet hjem etter en kjøretur, hadde førerprøve 12:25 i dag og bestod. Så da måtte jeg ut å lufte sykkelen litt etter det...![]()
Aaaahhh, den følelsen er ubetalelig!! Gratulere så mye, kjør pent og ikke minst... kos ræven av degCopsahl skrev:Akkurat kommet hjem etter en kjøretur, hadde førerprøve 12:25 i dag og bestod. Så da måtte jeg ut å lufte sykkelen litt etter det...![]()
Gratulerer så mye :-)Copsahl skrev:Akkurat kommet hjem etter en kjøretur, hadde førerprøve 12:25 i dag og bestod. Så da måtte jeg ut å lufte sykkelen litt etter det...![]()
Dette var virkelig Gode NyheterCopsahl skrev:Akkurat kommet hjem etter en kjøretur, hadde førerprøve 12:25 i dag og bestod. Så da måtte jeg ut å lufte sykkelen litt etter det...![]()
Gratulerer!Copsahl skrev:Akkurat kommet hjem etter en kjøretur, hadde førerprøve 12:25 i dag og bestod. Så da måtte jeg ut å lufte sykkelen litt etter det...![]()
Gratulerer så mye, Cosahl!Copsahl skrev:Akkurat kommet hjem etter en kjøretur, hadde førerprøve 12:25 i dag og bestod. Så da måtte jeg ut å lufte sykkelen litt etter det...![]()
Hehe akkurat en slik følelse jeg hadde, bilturen hjem fra trafikkstasjonen har aldri vært så lang før og den følelsen når jeg trillet sykkelen ut av gårdsplassen, satte meg på, startet opp og kjørte. Digg følelse!TheHaughom skrev:Gratulerer så mye, Cosahl!Copsahl skrev:Akkurat kommet hjem etter en kjøretur, hadde førerprøve 12:25 i dag og bestod. Så da måtte jeg ut å lufte sykkelen litt etter det...![]()
![]()
Husker fortsatt den litt "halvulovlige" følelsen av å trille sykkelen ut på veien uten kjørelærer'n hakk i hæl
Ja... kan vel hende det blir en slik løsning men vet ikke helt om jeg tør å begi meg ut på detRuneMC skrev:Ser helt avslappet på regnet og håper det får regnet skikkelig fra seg nærmeste par dagene, siden jeg allikevel ikke får kjørt noe MC![]()
![]()
@Carpa http://www.vg.no/spesial/snekker/artikk ... tid=501074 - men ellers så høres jo fjell fint ut da. Naturtomt er fint. Gress er slitsomt
pigging med gravemaskin, har du vurdert det.Carpa skrev:Ja... kan vel hende det blir en slik løsning men vet ikke helt om jeg tør å begi meg ut på detRuneMC skrev:Ser helt avslappet på regnet og håper det får regnet skikkelig fra seg nærmeste par dagene, siden jeg allikevel ikke får kjørt noe MC![]()
![]()
@Carpa http://www.vg.no/spesial/snekker/artikk ... tid=501074 - men ellers så høres jo fjell fint ut da. Naturtomt er fint. Gress er slitsomt![]()
Men har funnet et par firmaer som driver med hydraulisk fjellsplitting og de sier at det er så lite og enkelt utstyr atde kommer frem over alt og jobben er lett... så da regner jeg egentlig med at det ikke er så dyrt heller .....
Joda, naturtomt kan være fint det men jeg vil ha større terrasse og denne fjellknausen står i veien. Har ikke så stor tomt heller..
Jeg har ikke gravemaskin.....Tysnes skrev:pigging med gravemaskin, har du vurdert det.Carpa skrev:Ja... kan vel hende det blir en slik løsning men vet ikke helt om jeg tør å begi meg ut på detRuneMC skrev:Ser helt avslappet på regnet og håper det får regnet skikkelig fra seg nærmeste par dagene, siden jeg allikevel ikke får kjørt noe MC![]()
![]()
@Carpa http://www.vg.no/spesial/snekker/artikk ... tid=501074 - men ellers så høres jo fjell fint ut da. Naturtomt er fint. Gress er slitsomt![]()
Men har funnet et par firmaer som driver med hydraulisk fjellsplitting og de sier at det er så lite og enkelt utstyr atde kommer frem over alt og jobben er lett... så da regner jeg egentlig med at det ikke er så dyrt heller .....
Joda, naturtomt kan være fint det men jeg vil ha større terrasse og denne fjellknausen står i veien. Har ikke så stor tomt heller..
tenkte vel på en entrepenør, med gravemaskin( med hydraulisk pigg)Carpa skrev:Jeg har ikke gravemaskin.....Tysnes skrev:pigging med gravemaskin, har du vurdert det.Carpa skrev:Ja... kan vel hende det blir en slik løsning men vet ikke helt om jeg tør å begi meg ut på detRuneMC skrev:Ser helt avslappet på regnet og håper det får regnet skikkelig fra seg nærmeste par dagene, siden jeg allikevel ikke får kjørt noe MC![]()
![]()