Skulle til å se om blinklysskifte var noe jeg fikk til på egehånd, da jeg tross alt har noen basic kunnskaper, men ser ut til at koblingene er annerledes og skruene er i forskjellig størrelse på de nye, så jeg begir meg ikke ut på noe sånt

Han flyr vel sikkert rundt i sandaler han ogsåSuperMorten skrev:Fikk noen mindre pene bilder i hodet mitt her nå. På Tapatalk viser overskriften hvem som postet siste post, og litt av første setning. Alt jeg så var "ArcticTiger: Lakker tånegler.."
Sent from my GT-I9300
Pingle..Carpa skrev:Nå ser det ut til at godværet kommer så da pakker jeg sekken og legger ut på tur. Planen er Tyrifjorden rundt, har ikke kjørt en "så lang" etappe før men jeg har god tid så det går sikkert bra
Her i Hole er det regn, torden og lyn og jeg er noen mil hjemmefra... Hvem sa pingle?SuperMorten skrev:Pingle..Carpa skrev:Nå ser det ut til at godværet kommer så da pakker jeg sekken og legger ut på tur. Planen er Tyrifjorden rundt, har ikke kjørt en "så lang" etappe før men jeg har god tid så det går sikkert bra
Jeg dro ut i dag tidlig. Så at det regnet, og tenkte at det ikke kan bli noe verre, og la på tur. Etter å ha kjørt ned til Larvik, svingte jeg til høyre, passerte Seljord, og nå er jeg et sted oppi indre gokk. Håper jeg er hjemme til kveldsmat
Edit: Det regner fortsatt.
Sent from my GT-I9300
Det var akkurat da drittværet begynte og du verden så våt man blir både her og der når man blir sittende bom fast 10-15 minutter i kø i plaskende regnvær. Kjente du meg igjen altså?Busa Trond skrev:Jeg kjørte forbi deg Carpa ved fire tiden da du satt i kø rett sør for Hønefoss, med sidestøtta nede![]()
Hehe... det var jo ikke måte på hvordan det regnet
Jompa skrev:Skal ikke prøve å gjøre meg sjøl til noen helgen, men har akkurat vaska kjøkken, stue og ganggulv
for å overraske kjerringa når hun kommer hjem fra jobb.
Da har du akkurat passert inngangsporten til norges vakreste kyststrekning og i dette været må naturen være ett vakkert bakteppe.olepeder skrev:Nå sitter jeg med en cognac etter 60 mil på 2 dager sammen med minstemann i 25-30 varmegrader. Rukka Armas er akkurat for varm når det er mer enn 25 grader synes jeg., men under det funker den fjell. Her er et bilde fra ferjekøen på den sydligste ferjen på kystriksveien. Torghatten i bakgrunnen
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta