Besøk fra Holland

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
EtronX
Innlegg: 283
Registrert: 13 sep 2009, 15:31
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA 2010

Besøk fra Holland

Legg inn av EtronX »

Den 22. juni kommer det en kar fra Holland som skal kjøre litt rundt i Norge. Planen hans er å komme i land i Kristiansand. Overnatte hos oss i Grimstad og så kjøre på tur. Han skal være her i tre uker og planen er å komme seg opp til Trondheim og så sydover igjen. Ruten er ikke helt fastsatt ennå, men det blir jo Trollstigen, Atlanterhavsveien, Røros etc.

Under mine turer i Russland har jeg lært en viktig sak. "Bikers help bikers". Det fikk vi oppleve i stort monn der borte. Gjestfriheten og hjelpsomheten var uten sidestykke. Er vi sånn???

Er det noen som kunne tenke seg til å låne bort en seng, madrass, tak over hodet til denne karen på hans første store tur? Han er ingen erfaren motorsyklist og ingen erfaren camper. Det er vel stort sett det jeg vet om han :-) Første natten overnatter han som sagt hos oss i Grimstad.

Er det noen som kan tenke seg å stille opp litt her?

Brukeravatar
Kenny_85
Innlegg: 148
Registrert: 03 mai 2013, 16:08
Motorsykkelen din: Nei

Re: Besøk fra Holland

Legg inn av Kenny_85 »

Hvor er han på hvilke datoer? Vanskelig å hjelpe om en er ute å kjører selv :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
Ducati Monster S4R 12 000km - Solgt :'(
Kjørelengde
- 2013: 10 000km

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3461
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: Besøk fra Holland

Legg inn av JohnnyTh »

jeg kunne sikkert fått til noe men bor vel litt feil.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Saapekokern
Innlegg: 145
Registrert: 04 apr 2012, 16:21
Motorsykkelen din: MV Agusta Brutale 675
Sted: Skedsmo

Re: Besøk fra Holland

Legg inn av Saapekokern »

Dersom vi er hjemme og han kommer forbi, kan jeg godt låne bort en seng på Romerike.

galaxy s4 tapatalk

Brukeravatar
EtronX
Innlegg: 283
Registrert: 13 sep 2009, 15:31
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA 2010

Re: Besøk fra Holland

Legg inn av EtronX »

Jeg vet mer om ruten når han kommer. Som sagt så reiser han nordover den 23. juni. Ser for meg turen mot Rjukan, Geilo og over mot Flom. Derfra blir det mot Trollstigen.

Det jeg tenkte er at folk kan si om de er mottagelige for besøk uten å forplikte seg. Passer det så passer det :-) I og med at gubben har tre uker her er det jo greit å ikke spikre planene for fast.

Brukeravatar
EtronX
Innlegg: 283
Registrert: 13 sep 2009, 15:31
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA 2010

Re: Besøk fra Holland

Legg inn av EtronX »

Saapekokern skrev:Dersom vi er hjemme og han kommer forbi, kan jeg godt låne bort en seng på Romerike.

galaxy s4 tapatalk

Supert Saapekokern :prf Dette er akkurat det jeg tenkte på :D

"Bikers help bikers" :prop:

Svar