Swissvax

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Swissvax

Legg inn av LordShaft »

Noen som kan komme med anbefalinger på hvor beste plassen å bestille svissvax til sykkelen er?

På forhånd takk :redface

Brukeravatar
Robin79
Innlegg: 86
Registrert: 11 apr 2013, 21:49
Motorsykkelen din: Suzuki V-Strom 1000 2006 mod
Sted: Frekhaug

Re: Swissvax

Legg inn av Robin79 »

Jeg kjøpte noe gjennom en kompiss for en stund tilbake, han hadde en bilpleie sjappe, men han har lagt ned nå. Kjøpte en dyr sak med masse % av sånn carnauba, husker ikke hvor mye, men betalte vel 1500 penger for den. Var strålende fornøyd med resultatet på bilen, var en voks av en annen verden. Men jeg tror det blir litt overkill å bruke en slik dyr sak på sykkelen. Utsettes for mer gnikking av skinnbuksa mot tanken etc. Om du vil bevare sykkelen din bedre så ville jeg sett på å få lagt sånn blank vinyl på den, vertfall på de mest utsatte plasser.

Brukeravatar
Alas
Innlegg: 128
Registrert: 01 apr 2013, 17:04
Motorsykkelen din: Triumph Tiger 800 XC 2013
Sted: Bergen

Re: Swissvax

Legg inn av Alas »

http://www.exint.no/ og http://www.swissvax.no/, eventuelt Scandicshine

De to første er to sider av samme sak. Prisen er det ikke så mye å gjøre med, tror den er nokså lik uansett hvor du handler hen. Alternativet er å vente på kampanje, det har de nå av og til.

Regner med det er motorsykkelsettet du skal ha eller? Bike Sheen voksen tåler ihvertfall bensin, noe som kan være greit på mc. Og voks vil gi en bedre beskyttelse på de stedene en ikke gnikker kroppen imot vil jeg tro.

Brukeravatar
gorbys
Innlegg: 1150
Registrert: 04 des 2012, 12:12
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Re: Swissvax

Legg inn av gorbys »

partsandretards selger også swissvax sine produkter.
Har selv brukt bike kittet på mine to sykler, funker som bare det men jeg ser jeg får et slikt grått "belegg" på innsiden av knærne mine på skinnbuksa så jeg mistenker at den voksen ikke tåler så veldig godt at man gnikker skinn og tekstil imot den.
Men den tåler bensinsøl da, det gjør den :redface

Svar