Kunne kanskje tenke meg ei rute på noe som dette. Er det noen som vi slå følge på onsdag hadde det vært koselig

Forslag til rute her
Der har jeg hørt det er flott over ja. Også blir det sikkert mer riktig å kjøre over til Øvre Årdal en ned til klappekaia til cruisebåtene i Skjolden.Relax skrev:Kjører du der så er et godt tips å kjøre Aurlandvegen overfjellet i stedet for tunnelen på 24 km mellom Lærdal og Aurdal.
Den veien er omtrent som å kjøre i Østerike el lign. ( Ca 4,5 mil / 1 time kontra 24 km tunnel.)
:)
Hadde jeg hatt mulighet til å stikke fra i morra så hadde jeg mer enn gjerne gjort det. Men dessverre så er morgendagen utenfor rekkevidde for den slags mobil mentalhygiene...Busa Trond skrev:![]()
Takk for forslag. Helt klart at Aurlandvegen burde være med. Du kjører først å viser vei du AJ
Carpa skrev:80 mil, 12 timer :-)å
RuneMC blir sikkert med
Busa Trond skrev:Carpa skrev:80 mil, 12 timer :-)å
RuneMC blir sikkert med![]()
Ja nå skal Rune på langtur![]()
Etter noe avtale i en annen tråd her så går turen ned til Reve Gokartbane rett utenfor Stavanger.
Det er lov å henge seg på
Nå er det slik at jeg fortsatt har ferie med barn, ellers kunne jeg jo slengt meg på.. og tjuvstarta med et par dagerBusa Trond skrev:Carpa skrev:80 mil, 12 timer :-)å
RuneMC blir sikkert med![]()
Ja nå skal Rune på langtur![]()
Etter noe avtale i en annen tråd her så går turen ned til Reve Gokartbane rett utenfor Stavanger.
Det er lov å henge seg på