Sent from my GT-I9300
Bruk en hårføner og litt fiskesen. Fikser det meste uten å lage noen riper osv. Også mulig å supplere med litt sitronsyre (sitronflaske) om det sitter veldig godt.LordShaft skrev:Hadde den idiotiske klistrelappen på min også, den sitter noe helt sykt! Vær forsiktig om du skal fjerne den. Ikke bruk noe av plast til å skrape med, blir stygge merker i den matte overflaten. Bruk neglen.
Gratulerer med ny hjelm. Lykke til i morgen
Ingen katalysator på denne neiLordShaft skrev:Jeg syntes Akrapovic lyden er noe helt for seg selv. Men det kommer veldig an på hvilken sykkel det er.
Din sykkel er vel såpass gammel også, at den ikke har katalysatormed andre ord, du får all lyden bare ved kjøp av slipon
![]()
Jeg vil ikke si at lyden til akra er verdt 2000,- mer.....! finner du ikke noe lydklipp på youtube du kan sammenligne med?
Der får jo du også sett litt hva de har. og hva som ser fett ut på din sykkel.
Jeg kan på det varmeste anbefale å bestille ra morepowerracing.com!! der jeg kjøpte anlegget mitt!
TheHaughom skrev:Som LordShaft sier har jeg enda til gode å høre bedre potter enn Akrapovic. Men prisen er jo deretter.
Har en kompis med en eller annen slipon på ZX6R fra -96, og der får man rett og slett en kraftig hodepine pga lydnivået. Vet ikke hvilken slipon dette er, men det er helt hinsides.
Vet ikke om det er noe galt, eller om det bare er en drittslipon, for når man står rundt hører man det ikke like godt. Er bare den som faktisk kjører sykkelen som blir helt tullerusk![]()
![]()
Hva er forskjellen på Bolton/Slipon og Street Slipon?LordShaft skrev:Nei jeg slapp ikke unna toll og moms.... men ferdig levert på døren her hjemme kom anlegget mitt på 9200,- (full racing) noe som hadde kostet meg 16.500,- om jeg hadde kjøpt det her i landet![]()
Hvis du tar på deg ørepropper eller gode øretelefoner så hører du lyden best. Og den er ikke så veldig fjern fra virkeligheten. Selv om det vil være en del av lydbildet du ikke klarer å fange opp på dårlige mikrofoner som de fleste klippene er tatt opp :-)
Ja som sagt, jeg liker akustikken og lydbildet i Akra veldig godt. Er en helt annen bromlelyd. Også leverer de fantastisk kvalitet på potten! Er det denne potten du har mest lyst på, så har jo du svaret ditt her.
Selv om det koster noen riksdaler mer, vil du ikke bli fornøyd med noe annet
Ene er street legal og andre er ikke.. den street legal har EC godkjenning..TheHaughom skrev:Antar street slipon har katalysator i potta...
hehe den ser jeg..TheHaughom skrev:Om du blir stoppet har det noe å si