Hva med denne ruta?Busa Trond skrev:![]()
Nå er vi klare for avreise. Ligget på hytte her i natt etter
en lang dag i parken i går. Nå veit vi ikke hvor vi kjører.

http://goo.gl/maps/pz8DS" onclick="window.open(this.href);return false;
Hva med denne ruta?Busa Trond skrev:![]()
Hunderfossen , ja det satt vi å diskuterte å ta jentene med på nå i juli, men det blir med bil da , de er bare 3 og 5.Busa Trond skrev:![]()
Du bare må kjøre det passet som ender opp i Kranska Gora, et skueVagabond60 skrev:Sitter i Kroatia etter en tur gjennom Sveits, Frankrike, Italia. Planlegger tur videre opp mot Østerrike, før nesa settes hjemover. Har fått fyllt opp med klistermerker, men ingen vignetter da vi ikke kjører på slike veier !
Så et TV-program om "Det hemmelige" på Gaustatoppen her om dagen, har jo farta forbi der mange ganger men funderer litt på å ta denne etterhvert berømte fjellheisen.RuneMC skrev:Akkurat tilbake fra tur til Gaustatoppen. Kjørte fram og tilbake over høyfjellet, så ikke akkurat rundtur, men tok østsiden av Tinnsjø oppover og vestsiden om Gransherad nedover.
Ene veien ble spolert litt av en svensk turistbuss som kjørte 20-40km/t oppover i svingene - sikkert for å la turistene suge inn utsikten mot Gaustatoppen og Rjukan. Kom vel også fram til at Gaustatoppen tar seg bedre ut i mai med snø, enn nå når omtrent alt er smeltet...
Hadde forresten tenkt meg om Veggli på returen, men så når jeg kjørte oppover at veien var stengt 07:00-20:00, så sikkert noe veiarbeid.
Kan ihvertfall ikke klage på været denne ferie-uka![]()
Mista den rett under foten din jeg ...SuperMorten skrev: Puttet den i lomma, og bør vel egentlig ikke ha dårlig samvittighet.. men hvis du forteller meg hvor du mistet den, skal du få den tilbake
Sent from my GT-I9300
joo skrev:Mista den rett under foten din jeg ...SuperMorten skrev: Puttet den i lomma, og bør vel egentlig ikke ha dårlig samvittighet.. men hvis du forteller meg hvor du mistet den, skal du få den tilbake
Sent from my GT-I9300
Finder Keepers, Losers WeepersSuperMorten skrev:Sitter og lurer på hva jeg skal gjøre. Stopper på et tilfeldig sted, og rett under foten min ligger den. Puttet den i lomma, og bør vel egentlig ikke ha dårlig samvittighet.. men hvis du forteller meg hvor du mistet den, skal du få den tilbake
Sent from my GT-I9300
Velkommen hitMysteryShadow skrev:Akkurat nå sitter jeg og leser litt på forumet her, samtidig som jeg lurte på om jeg skulle presentere meg selv, eller ikke i en sånn "Her er jeg-tråd"... men best av alt; Jeg sitter med store øyne og beundrer nymontert sissy-bar på sykkelen min. Ble riktig så fint..bortsett fra at "pynteboltene" var krom, og ikke svart, som alt annet på sykkelen........ :-)å