Sitter på jobb, jeg

I så fall si i fra.LordShaft skrev:Turen gikk til Haugesund. Hadde meg en bedre lunsj på en benk midt i sentrum der. Før turen gikk videre litt sør og retur til Bergen. Liker godt veien til Fitjar kjenner jeg![]()
Neste gang jeg har noen dager fri blir det helt til kristandsand tror jeg.... liker godt veiene nedover de traktene der
Det kan vanke litt Termis-lyd i Uke 33 åsså, hvis du er i Bergens-området dasimpson skrev:I så fall si i fra.LordShaft skrev:Turen gikk til Haugesund. Hadde meg en bedre lunsj på en benk midt i sentrum der. Før turen gikk videre litt sør og retur til Bergen. Liker godt veien til Fitjar kjenner jeg![]()
Neste gang jeg har noen dager fri blir det helt til kristandsand tror jeg.... liker godt veiene nedover de traktene der
Da kan du få høre litt godlyd i fra 70mm Termignoni![]()
Lenge siden du har har hørt symfonien i ett termisanlegg :-)å
Si ifra da, mulig jeg slenger meg på fra Stavanger og et stykke sørover om det passer seg slik!LordShaft skrev:Turen gikk til Haugesund. Hadde meg en bedre lunsj på en benk midt i sentrum der. Før turen gikk videre litt sør og retur til Bergen. Liker godt veien til Fitjar kjenner jeg![]()
Foreløpig kan jeg bare si at det blir i uke 33, hvilken dag det blir vet jeg ikke ennå. Kommer tilbake her når dagen er fastsattLordShaft skrev:
Uke 33, hvilken dato satser du på å være i Bergen? AT?
Passer det seg sånn, er du alltid velkommen til en løsning prat og kaffeArcticTiger skrev:Foreløpig kan jeg bare si at det blir i uke 33, hvilken dag det blir vet jeg ikke ennå. Kommer tilbake her når dagen er fastsattLordShaft skrev:
Uke 33, hvilken dato satser du på å være i Bergen? AT?
Aha, sopass ja.LordShaft skrev:God kveld Driver![]()
Nei, jeg har vært på jobb siden 08:00 i dag. Men kan ha vært Ragnar på demosykkelen de har fått inn på Ride, som er samme farger som min (helt original)
Mye å farter rundt i Bergen du?
Hahaha, gud du er grei :-)Carpa skrev:Ser nesten ut til at du kan få lov til å shine sykkelen min også, bare synd du bor så langt unna.
Ja du skulle fått gjort det helt gratis da, selv om terapi vanligvis er fryktelig dyrt
Ja jeg har klart å trille 450 mil selv denne sesongen. Fornøyd med det så langt. Hvis dere ser meg må dere ikke nøle med å gjøre dere til kjenne! Jeg er av og til innom torget. Umulig å ta feil. Bare en med så stygg kjøredress i bergen :-PSjåføren skrev:Aha, sopass ja.LordShaft skrev:God kveld Driver![]()
Nei, jeg har vært på jobb siden 08:00 i dag. Men kan ha vært Ragnar på demosykkelen de har fått inn på Ride, som er samme farger som min (helt original)
Mye å farter rundt i Bergen du?
Ja det har blitt noen hundre mil i Bergenstraktene denne sommeren![]()
Både meg, Pete'n og Lasse Liten her fra forumet er ganske ferske, så da er det fint å få kommet seg litt ut å tilbakelegge noen mil.
Ja var helst det jeg tenkte på. Kunne blitt kleintLordShaft skrev:Hahaha, ja siden du spør så fint får jeg vel heller gjøre det TBI81.
Bare for å ha alt på det rene, det er sykkelen din vi prater om sant