Takk takk!AJ skrev:Javisst!![]()
Deilig!!![]()
Bra video'er

Skal ikke se bort ifra at det plutselig dukker opp noe mere video, og kanskje med kjentfolk på, i løpet av sommeren.

Takk takk!AJ skrev:Javisst!![]()
Deilig!!![]()
Bra video'er
+1mekkern skrev:tror jeg står over den på tusenfryd...men den brua kan jeg prøve..
![]()
Står over??? Feig, eller?mekkern skrev:tror jeg står over den på tusenfryd...men den brua kan jeg prøve..
![]()
åssen var det å ta det spennet uti elva? vekt og lengde?
Nå har jeg nettop vært internasjonal, og pratet amerikanski, i telefonen!AJ skrev:Syns de øverste passer best...
Kanskje du også skal vurdere disse Laser Duo-Tech'ene...?
Jeg må jo ha noe blikkfang til Evje-turen.AJ skrev:Enig i at Two Brothers pottene ser bra ut, ja!
Hvis de kjøpes fra amerikanskilandet så kan det fort hende at du må ut med en stappmett pose til med enkroninger slik at Norges spleiselagskasse også blir fornøyd når brumlebrødrene melder sin ankomst her i landet... :-Trønderhælvettet skrev: De ser til og med tøffere ut. Til den pene sum av 10000 enkroninger.
Det får så være! Får vel heller skrive dem av på skatten, neste år da.AJ skrev:Hvis de kjøpes fra amerikanskilandet så kan det fort hende at du må ut med en stappmett pose til med enkroninger slik at Norges spleiselagskasse også blir fornøyd når brumlebrødrene melder sin ankomst her i landet... :-Trønderhælvettet skrev: De ser til og med tøffere ut. Til den pene sum av 10000 enkroninger.
Kommer bilder, plutselig! :)AJ skrev:Ok... :)
Vi kikker gjerne på noen bilder så fort de er montert på Honda'en
Har du kjøpt Powercommander i samme slengen, eller...?
Ble en vanvittig hissig lyd, i allefall.mekkern skrev:se der ja....
litt vanskelig å synes om lyden på pcn her men sikkert bedre enn originalt...
parkert blåfuggelen for sesongen eller?