YessCarpa skrev:hehe, jaMrPitlane skrev:Me?Carpa skrev:Sittter og lurer på hvem som oppretter emnet nr 6000 her inne på mcsiden![]()
Antall emner nå: 5999

YessCarpa skrev:hehe, jaMrPitlane skrev:Me?Carpa skrev:Sittter og lurer på hvem som oppretter emnet nr 6000 her inne på mcsiden![]()
Antall emner nå: 5999
Jeg har bodd i mange år rett ved denne boksen, og ja - det er 50 sone ved boksen.mortenolb skrev:Noen her som kjører Mosseveien(E18) inn til Oslo ofte?
Det er en 60-sone der, også blir det 50-sone. Rett før 50-sona er det en fotoboks, men det er noe veiarbeid. Jeg kjørte i 50 foran boksen i går(der jeg var bombesikker på at det var 60), og den blinka. Noen som vet om det er et skilt jeg gikk glipp av?
Beklager, det er 50 der, har vært det i mange år nå - uansett hva som står på Google Maps.mortenolb skrev: .....Har sett på google maps også, og det står der at det er 60. Det kan tenkes at det er nedsatt fartsgrense pga. veiarbeid, men allikevel så så jeg ingen skilt angående dette.
Som jeg skrev i forrige innlegg, jeg kjører der hver dag, og det er IKKE nedsatt fartsgrense på Mosseveien/E18.mortenolb skrev:Står - aka. hva skiltene viser på street view. Vet ikke om vi er på to forskjellige steder? Det blir ny fartsgrense - altså skilt på begge sider av veien - rett bak fotoboksen. Uansett: Jeg kjørte i 50.
Det jeg egentlig er ute etter er om det er noen som pleier å kjøre der daglig som vet om det er noe nedsatt fartsgrense der for tida?
Troll-Rally, er ikke det i FyresdalMLeikarnes skrev:Sitter på ferga på veg hjem en snartur for å bytte til DR750'n for å kunne kjøre direkte fra skolen i Ålesund til Vangsmjøsa på Trollrally i morgen! Blir opp til Lesja så over Slådalsveien og Valdresflya dit. DR750'n har også idag blitt godkjent nedplombert til mellomklasse, null problem!
Sent from my HTC One X+ using Tapatalk 4
Skriver feil hele tida, er Mini Troll, Vang i Valdres vi skal på :-o treffet er vel bare en unnskyldning for å kjøre forskjellige omveier på grus og svingete veier....... Haha!ArcticTiger skrev:Troll-Rally, er ikke det i FyresdalMLeikarnes skrev:Sitter på ferga på veg hjem en snartur for å bytte til DR750'n for å kunne kjøre direkte fra skolen i Ålesund til Vangsmjøsa på Trollrally i morgen! Blir opp til Lesja så over Slådalsveien og Valdresflya dit. DR750'n har også idag blitt godkjent nedplombert til mellomklasse, null problem!
Sent from my HTC One X+ using Tapatalk 4![]()
http://www.mcek.no/troll-rally/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tok vasken nå for 10 minutter siden. Burde vel ha gjort det tidligere, men har ikke hatt tid. Har bare vasket vindskjerm og sånt nødvendig, før det har vært tut og kjør på jobb. Men nå sitter jeg her med en kaffekopp i solen, og ser på at tyskern tørker..Voodoodoo skrev:Lunch før sykkelen omsider skal få vaska av seg møkka fra prehøstturen
Samma problemet som meg, allt for mye program på fritia.SuperMorten skrev:Tok vasken nå for 10 minutter siden. Burde vel ha gjort det tidligere, men har ikke hatt tid. Har bare vasket vindskjerm og sånt nødvendig, før det har vært tut og kjør på jobb. Men nå sitter jeg her med en kaffekopp i solen, og ser på at tyskern tørker..Voodoodoo skrev:Lunch før sykkelen omsider skal få vaska av seg møkka fra prehøstturen