Nettopp tilbake fra det som kanskje blir sesongens siste tur. Meteorologene lovet flott vær og bra temp i dag, så jeg startet gampen og kjørte alene hjemmefra, like ved Helgelandsbrua, via Mosjøen, Trofors, Majavatn og til Namskogan. Her tok jeg meg en matbit, og stakk innom det som må være ett av Norges minste vinmonopol. Fant en dunk Australsk rødvin som jeg ikke har prøvd ???. pakket den i sissybagen og kjørte tilbake til Trofors hvor jeg møtte en mc kjørende svoger som slo følge tilbake til Mosjøen. Stakk innom enda en svoger der, for å kikke litt på en GT750 som han driver å restaurerer på, Vannbøffelen blir nok flott den, når den blir ferdig. Resten av hjemturen gikk bra, bortsett fra da jeg holdt på å kjøre inn i en bil som kom ut i veien i en uoversiktlig innersving. Smatt forbi på yttersia, heldigvis kom ingen imot. 38 mil viste tellern ved hjemkomst. Helgene fremover nå er avsatt til bla bursdager og hyttetur m besøk på Fiplingdalsmartnan, og så starter jo småviltjakta snart, så dette ble vel sesongens siste tur.