Sikkert en flott runde det der!
Fine bilder som vanlig.
Jeg kjørte også forbi Darbu i dag - på vei hjemover fra min "Mini-tour" til Rjukan.
Skal se om jeg ikke kan legge ut noe i mårra..

Rune da!RuneMC skrev: På bortsiden av Strømsåstunnelen mistet jeg tålmodigheten med en "L" bil som kjørte 75 i 90-sonen så tok en forbikjøring i høyrefeltet (de feltet der Vegvesenet enda ikke har fått malt på "MC" ... )![]()
RuneMC skrev:Ja ikke snakk, fikk reklame-SMS om vinterlagring nå fra MC-forhandleren jeg kjøpte V-Strom'en av ... "Det er tid for bestilling av vinterlagring til din MC"![]()
![]()
Gaustatoppen skal jeg se om blir mulig en gang til før sesongen er over... men det blir ikke første helg pga konfirmasjon...
Kanskje det var spesielt mange biler der pga visning? Gaustatoppen er til salgs (vel, heldigvis bare til kommunale eller statlige eiere...)
Aha, ja det kan hende da. Håper ikke muligheten for å bruke heisen forsvinner, syns det er en fin mulighet, ikke minst for dem som ikke har mulighet for å komme seg opp til et slikt sted for egen maskin. Er ganske spennende å stå på bakerste vogn og se ned 1000 meter lang "søppel-sjakt" under seg også, mens det knaker og rister, selv om man kan gå også. Men da var det kanskje noe sånt som var årsak til kaoset der oppe. :-)RuneMC skrev: Gaustatoppen skal jeg se om blir mulig en gang til før sesongen er over... men det blir ikke første helg pga konfirmasjon...
Kanskje det var spesielt mange biler der pga visning? Gaustatoppen er til salgs (vel, heldigvis bare til kommunale eller statlige eiere...)
I fjor hadde i alle fall du, Taco, AJ, og noen fler? en "pre-frost høsttur" Hurum-runde den 6 oktober.ojda skrev: Vi bør vel prøve å få til en senhøsttur, for de av oss som ikke staller sykkelen i midten
av September i år som i fjorDa er jo Gaustadtoppen fin å ty til
![]()
Eller hva synes du RuneMc
PCP skrev:
Hvis du ble litt imponert over min hukommelse nå, så vet jeg dette fordi jeg fikk ut finger'n og meldte meg inn i forumet nettopp den kvelden for å høre om det var dere jeg hadde møtt på Klokkarstua, hvor jeg fylte bensin. (Og det var det visst)
Absolutt av de bedre gjemmesteder etter noen timer høst-tur det!ojda skrev: Husker detJeg satt gjemt bak en saftig cheesburger