Kom nettopp hjem etter en tur i nabolaget/bygda her jeg bor. Kjørte på svingete landevei rundt bygda to ganger og det ble vel ca. 5 mil til sammen. :)
Jeg har som sagt ikke noe sammenligningsgrunnlag, men fy fasan for et drag det er i denne sykkelen! Er klar over at en R-sykkel går langt bedre, men du verden så fornøyd jeg er :)
Folk snur seg når jeg drar på litt og motorsykler jeg møter hilser. (Hvis de jeg møtte leser dette så ber jeg om tilgivelse for at jeg ikke hilste tilbake. Jeg er alt for fersk til at jeg slipper styret med den ene hånden) :)
Jeg merker jeg sitter veldig godt på denne sykelen og jeg er sikker på at jeg har gjort et riktig valg. Dog kommer jeg til å kjøpe meg slike motor bøyler med fothvilere på for å kunne flytte litt mer på beina. Bortsett fra det så er den helt perfekt :)
Sykkelen føles ekstremt stor og tung så jeg tror nok kanskje læringskurven ble bratt med denne. Spesielt grunnet den noe harde gangen på lave turtall. Det kreves mye tilvenning for å få dette silkemykt merker jeg. Ved siden av dette skal man balansere en doning på over 300kg... :) Men noen dager til så tror jeg at jeg kommer inn i det og da blir alt bare fryd og gammen.
Har også bestilt meg Cobra Slipon for enda heftigere lyd og jeg kan ikke en gang vente til å dra på litt forbi andre med noe slikt :)
Lykkerus kan man vel si at jeg er i