Da er sesongen avsluttet for i år. Gradestokken viste 3 grader i dag, men allikevel ble det vask. Etterpå ble det en tur utover til Vinterbro for å få blåst den tørr. Kjørte Gamle Mossevei hjemover, med en stopp på Tyrigrava. Og der var det god plass i dag!
WP_20131020_001 (816 x 612).jpg
WP_20131020_002 (816 x 612).jpg
Så at bommen til Oslo-ungdommens motorsenter stod åpen, så jeg kjørte opp dit, med håp om at trialfolket var i aktivitet. Og det var de! Der jeg stoppa var det en gjeng unge jenter som trente – fy flate, de er gode!

Det var moro å stå og se på. Har syklet innom der på noen sykkelturer i sommer, men da har det vært stille der, så dette var gøy. Skal ta meg flere turer dit når jeg får sjekket treningstider. De hadde jo forøvrig kongen på besøk her om dagen i forbindelse med 50-årsmarkeringen av motorsenteret.
WP_20131020_005 (816 x 612).jpg
WP_20131020_006 (816 x 612).jpg
WP_20131020_009 (816 x 612).jpg
Vel hjemme så var det å skifte olje. Grei sak, og har alltid gjort det selv. Dermed var det klart for opplag i oppvarmet mc-lokale i nærmiljøet. Der får’n selskap av 20 andre sykler i vinter. Kjørte ned dit etter oljeskiftet i dag, og ruslet hjem etterpå.
Har jo vært en fantastisk sesong! Jeg har kjørt fra 30. mars og kan telle på en hånd de gangene jeg har hatt regn på vei til og fra jobb. Det har selvfølgelig vært regnbyger i perioden, men ikke når jeg har vært i farta til og fra jobben.
Så da er det bare å dra lua langt ned i panna og ikke tenke sykkel før i mars. Mye annet å finne på også da. Fine høstturer i skogen, skiturer i vinter osv. osv…. (dårlig trøst?)

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.