Hva tror folket? Har den det lille ekstra som folk vil ha? Kommer DU til å kjøpe en?

Dessuten øker jo tennpluggutgiftene med 50% med en triple. Uhørt!Elolz skrev:Nei huff, skulle jeg hatt noe streetfighter lignende hadde det blitt en Ducati Monster, det er badass sykkel det!
Riktig antall sylindre har den og, men her er jo Yamaha ihvertfall et steg i riktig retning med MT-09
Her kom lyktekåpa. Denne versjonen heter MT09 Street Rally
Her kommer tilleggsutstyret til MT09. Yamaha har begynt med noe nytt i år, de presenterer nyhetene sine først på sine facebooksider, gjerne før de kommer på de offisielle hjemmesidene. https://www.facebook.com/media/set/?set ... 348&type=1Erman skrev:Ifølge Yamaha på EICMA, kommer man selv til å kunne utstyre SR-versjonen fra forhandler. Hvilken grad av valgfrihet man får, ble ikke nevnt.
Jeg vil ikke gå så langt som å si at MT-09 ser kjedelig ut, men i mine øyne er nok Street Triple R mer spennende ja, samt at utsenedet er litt mer særegent.Elolz skrev:Street Triple R er 675cc.
Speed Triple R er 1050cc.
MT-09 er 850cc.
MT-07 er 689cc, men 2-sylindret.
Triumph'ene ser ihvertfall ufattelig mye bedre ut enn denne, likte ikke denne i det hele tattSyns den så direkte kjedelig ut.
Om MT09 er kjedelig eller ikke må nok være en smaksak. Det handler nok mest om hvilke briller man har på seg.