Så bra!Jalmar skrev:Endelig fikk jeg forminsket et bilde av meg slik jeg ser ut på en god dag, og laget avatar.

Så bra!Jalmar skrev:Endelig fikk jeg forminsket et bilde av meg slik jeg ser ut på en god dag, og laget avatar.
Synes du ligner på Hans Rotmo. Men han har vel mista førarkortet sitt?Jalmar skrev:Endelig fikk jeg forminsket et bilde av meg slik jeg ser ut på en god dag, og laget avatar.
Kanskje det ikke var Jalmar som var med på den turen allikevel....??Desmo skrev:Du hadde nok en dårlig dag, da du og Bimma hilste på i fjor. Da lignet du nemlig ikke på avataren.
Ragnhild skrev:Gutten har desverre svikta både Gamle og Voie. Han er i vår blitt observert med Donken både tidlig og sent.
Og jeg vet snart ikke hva jeg skal tro...!?Ragnhild skrev:Ja, for ikke å snakke om at undertegnede har sittet i passasjersetet på omtalte brødbil![]()
Ikke i fart, men dog
Vær glad for at du ikke ble brekt ned i kassa bak unge Frøken !Ragnhild skrev:Ja, for ikke å snakke om at undertegnede har sittet i passasjersetet på omtalte brødbil![]()
Ikke i fart, men dog
Er noen av oss så gamle at vi husker "Frøken Freken ifrån Fryken"? (Sven Ingvars )Pollti skrev:Vær glad for at du ikke ble brekt ned i kassa bak unge Frøken !Ragnhild skrev:Ja, for ikke å snakke om at undertegnede har sittet i passasjersetet på omtalte brødbil![]()
Ikke i fart, men dog![]()
OkIntruder skrev:Er noen av oss så gamle at vi husker "Frøken Freken ifrån Fryken"? (Sven Ingvars )Pollti skrev:Vær glad for at du ikke ble brekt ned i kassa bak unge Frøken !Ragnhild skrev:Ja, for ikke å snakke om at undertegnede har sittet i passasjersetet på omtalte brødbil![]()
Ikke i fart, men dog![]()
AJ:Er det "musikk på lur til tur" hell.
Men hu var sikkert ei eksosrype,tru je da........![]()
Yeah right...Pollti skrev:Jeg er jaggu meg så gammel at jeg huskrer En Rød Liten Stuga og... Men så gikk det lukt i dass (i følge mora mi) for på Radio Lux hørte jeg Whole Lotta Love . Hvilket igjen, her i mimrehjørnet, leder mine tanker over til en hendelse med en lokal Lotta. Som igjen førte til sterke scener og uling mot månen. Og arrestasjon av 2 menn i orange baby doll. En smule værre enn MisjonshotelletMen det regnet og det minner jo litt om Stavanger. Vi tok ikke tegnet. Hulk.Hulk.Promillen var helt upåklagelig og Lotta er i dag sterk relgiøs. Ting går ankli dritt noen ganger altså.