Ok, æ kommer tilbake med en nøktern og saklig beskrivelse av min egen sykkels fotreffelige egenskaper senere.Bjerknez skrev:Å rakke ned på andres sykler fremfor å fremheve sin egen er et godt tegn på misunnelseJompa skrev:De fleste skjønner at du syns du har den vakreste sykkelen, helt ok å mene det.Bjerknez skrev:Så lenge man mener selv man har den flotteste sykkelen så bør det jo ikke bli noe problem å fortsette tråden uten å gå i tottene på hverandre. :)Jompa skrev:Ingen skryt er bedre enn selvskryt, for det kommer fra hjertet.
Dette ser ut til å bli skrytetråden "uber alles", og det kan jo være artig.
Desverre fant jeg ingen høvelig kategori for min sykkel, selv om den er eldre enn Grevens VF. Det er jo også folk her som har betraktelig eldere sykler enn min 83.
Hadde det vært en kategori for "strøkneste sykkel" kunne nok DrGreves VF vært en god kandidat.
Eller MH434\s Kawa ???
Eller noen helt andre, her er jo folk som har mere pleiemidler i garagen enn de har mat i kjøleskapet :-)å
Uansett, dette blir en artig tråd å følge med på, og kverulere i![]()
![]()
Uansett så synes jeg kanskje tråden bør avblåses med det samme for jeg tror de fleste her inne skjønner at min sykkel er den vakreste av dem alle.![]()
Let the game begin! :-)å
Men å påstå at de fleste skjønner at en sidrompa cruiser med høyt støynivå er vakker,
blir for drøyt.:-)å
Må komme meg i seng nå, og "sove på saken"

Ps: Litt lenger tilbake i tråden foreslo æ at Dr Greves VF 1000 kunne vært en god kandidat til
"Strøkneste sykkel".
Også et tegn på misunnelse ?