For her kommer faciten:
Den beste sykkelen er den som gir føreren den beste følelsen. nemlig

Ok, æ kan enes om det daJompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Den beste sykkelen er den som gir føreren den beste følelsen. nemlig
Hmmm, de jeg har møtt langs veien som har kjørt GS har visstnok hatt den største følelsen i ræva...? :-#Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Den beste sykkelen er den som gir føreren den beste følelsen. nemlig
Henger meg på den jeg også, selv om det ikke ble billigJompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Den beste sykkelen er den som gir føreren den beste følelsen. nemlig
..om ikke salen e bra på GS'n..(har du truffet på søndagskjørere siden de bare hvælver?DrGreve skrev:Hmmm, de jeg har møtt langs veien som har kjørt GS har visstnok hatt den største følelsen i ræva...? :-#Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Den beste sykkelen er den som gir føreren den beste følelsen. nemlig
Og kommentaren min er ikke merkerelatert, men modellrelatert all den tid mange har klaget sin nød på sittekomforten.
Sist sommer pratet jeg med 2 på toppen av Trollstigen og jeg sa, de skryter følt av denne sykkelen.. Den ene repliserte, ikke hør på disse som skryter, de prøver bare å lure seg selv.
Han ene klarte å kvele sykkelen i første svingen opp stigen.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=SmKskmpFLjk[/video]
Nei, det blir for enkelt i disse PMS tider. "Jeg gir meg aldri, og ikke da heller". :-)Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Den beste sykkelen er den som gir føreren den beste følelsen. nemlig
Helt enig, CaptainL-NA skrev:Nei, det blir for enkelt i disse PMS tider. "Jeg gir meg aldri, og ikke da heller". :-)Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Den beste sykkelen er den som gir føreren den beste følelsen. nemlig
Kontrastyre? Hva er det?ZZR-Erling skrev:..om ikke salen e bra på GS'n..(har du truffet på søndagskjørere siden de bare hvælver?DrGreve skrev:Hmmm, de jeg har møtt langs veien som har kjørt GS har visstnok hatt den største følelsen i ræva...? :-#Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Den beste sykkelen er den som gir føreren den beste følelsen. nemlig
Og kommentaren min er ikke merkerelatert, men modellrelatert all den tid mange har klaget sin nød på sittekomforten.
Sist sommer pratet jeg med 2 på toppen av Trollstigen og jeg sa, de skryter følt av denne sykkelen.. Den ene repliserte, ikke hør på disse som skryter, de prøver bare å lure seg selv.
Han ene klarte å kvele sykkelen i første svingen opp stigen.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=SmKskmpFLjk[/video]), så vil jeg ihvertfall lett konkludere med at K1300S -13 har den desidert beste salen jeg noen gang har hatt.
Det som jeg ikke liker med GS'n, er dens "ulineære" oppførsel i sving. Plutselilg bikker den bare brått så man må kontrastyre den opp litt igjen...hmmm, også er det motoren da, men det er nå bare det at den har for få sylindre.
Nei kontrastyre er vel å svinge motsatt vei av det man allerede gjør. eller var det at man kontastyre for å svinge motsatt av den veien man styrer hjulet.. Tror vi må ta den diskusjonen igjen:)ZZR-Erling skrev:En sykkel kan kontrastyres begge veier i samme nedlegg/sving. Å gå inn på temaet, gidd æ ikke :-)å
Jo , jeg pleier å gi meg når jeg vet at jeg har rettL-NA skrev:Nei, det blir for enkelt i disse PMS tider. "Jeg gir meg aldri, og ikke da heller". :-)Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Den beste sykkelen er den som gir føreren den beste følelsen. nemlig
Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Den beste sykkelen er den som gir føreren den beste følelsen. nemlig
Markedsføring er en av mange årsaker, det tror jeg. Hvor mange kjøper ikke en R-sykkel fordi den har mange meritter på banen ?Relax skrev:Jompa skrev:Æ risikere å avslutte tråden her og nå, men tar sjansen.
For her kommer faciten:
Den beste sykkelen er den som gir føreren den beste følelsen. nemlig
Yepp !
Og dette vet selvfølgelig markedsførerne også og legger opp reklame osv deretter.....spiller på våre følelser..
Så de syklene som selgers mest, er det fordi de er bedre eller er det fordi de er markedsført bedre...det vil si...bedre på å spille på våre følelser... :-)
Det var det jeg trodde du gjorde også, så hvorfor kjører du Guzzi?L-NA skrev:Når jeg kjøper sykkel, så ser jeg kun etter det beste. Handler fra øverste hylle....men det vet Dere vel allerede..
Det gjør vi alle, men forskjellen er at vi har forskjellig høyde, noen av oss rekker opp til høyere hyllerL-NA skrev:Når jeg kjøper sykkel, så ser jeg kun etter det beste. Handler fra øverste hylle....men det vet Dere vel allerede..
Oki, oki...Jeg gir meg på tap....du tok meg der..... selv om en ellers perfekt mekanisk innretting - dessverre ikke er bedre en hva en totalt ubrukelig mekaniker kan kludre det til...det skulle jo du vite...og så vet du hvem man ikke kan slå i en diskusjon... :-) :-)simpson skrev:Det var det jeg trodde du gjorde også, så hvorfor kjører du Guzzi?L-NA skrev:Når jeg kjøper sykkel, så ser jeg kun etter det beste. Handler fra øverste hylle....men det vet Dere vel allerede..
Fordelen med den er at kjøreturen fra Spania til Norge ikke blir så lang som på andre sykler
Mekaniske sammenbrudd ser jeg ofte ja, til og med på utstyr i 100 mil. klassen.L-NA skrev:Oki, oki...Jeg gir meg på tap....du tok meg der..... selv om en ellers perfekt mekanisk innretting - dessverre ikke er bedre en hva en totalt ubrukelig mekaniker kan kludre det til...det skulle jo du vite...og så vet du hvem man ikke kan slå i en diskusjon... :-) :-)simpson skrev:Det var det jeg trodde du gjorde også, så hvorfor kjører du Guzzi?L-NA skrev:Når jeg kjøper sykkel, så ser jeg kun etter det beste. Handler fra øverste hylle....men det vet Dere vel allerede..
Fordelen med den er at kjøreturen fra Spania til Norge ikke blir så lang som på andre sykler
Har ikke lest selv, men skjønner nok hvor du vilBringisen skrev:Virker som om stormen har lagt seg i denne tråden. Folk har vel lest siste nummer av Svenske Motorrad (10) og Bike Katalogen 2014, og kommet til riktig konklusjon