Står i fare for å gjøre dette til nok en persondebatt men jeg tar sjansen på å fortelle hva jeg mener.JohnnyTh skrev:Raseriutbrudd.. Nei nå er du vel litt hårsår. Jeg føler meg ikke rasende. At det er to helt forskjellige sykler kan så være, men de blir jo brukt til det samme. Lange turer. Og jeg har bare prøvd å finne ut hva som gjør en GS til en bedre allround sykkel en for eksempel. min egen GTR som jeg kjenner bedre. Skjønner det hvis man skal krysse Russland eller crosse rundt på traktor veier. Men jeg tviler på at det er det de fleste som kjøper en GS bruker den til. Jeg prøver bare å forstå hva som gjør den så god. Rasende er jeg ikke.Bringisen skrev: Det var da voldsomt til raseriutbrudd og ordkløyveri![]()
Jeg tror ikke at en GS har mer drag en en GTR....herregud...en GTR har 1400ccm og mer effekt.
Jeg vet heller ikke hvor du kjører og har aldri sett bildene dine. Vet heller ikke hvorfor en GTR skal sammenlignes med en GS , det er jo to helt forskjellige sykler.
Makan til PMS utbrudd .
At du synes jeg er rar fordi jeg liker å kjøre fylkesveier og fjellveier på en behagelig måte er helt greit.
Med respekt å melde så må jeg si at du virker rasende og irritert , og vet jaggu ikke hvem som er mest hårsår av oss.
Det begynner med at du tror at en stein kan skade radiatoren ved +200 km/t. Så forsøker man å forklare at 200+ kjøring passer bedre på andre typer sykler enn GS. Jeg forteller også at jeg ikke liker å kjøre i 200+ , der jeg liker å kjøre foregår det i mye lavere hastigheter og at jeg liker dårlige fylkesveier i stedet for motorveier.
Så begynner du personangrepet ved å påstå at vi er rare fordi vi ikke liker det samme som deg. Du forklarer at om du har det travelt så tar du raskeste vei frem og at du synes det er morsomt å vite at du har muligheten til å kjøre i over 200. Om ikke det er nok så drar du inn at noen har sagt at det er så godt drag i GS'en og drar sammenligningen med GTR. Du konkluderer med at det er ennå en ting din sykkel gjør bedre.
Jeg kvitterer med å synes du er rar, dette er noe jeg av og til synes om andre men skjeden sier. Synes det er greit å holde det meg selv fordi vi ikke kan forvente at alle deler min oppfatning. Jeg forsøker å forklare at en del sykler gjerne ofrer toppfart for bedre moment i mellomregisteret. Noe som jeg føler er viktig på de veiene som jeg skisserte.
Så fortsetter du ordkløyveriet med å beskylde meg for å mene at en GS har mer drag enn en GTR og vrir det til at jeg skulle mene at du ikke kjører på andre veier enn motorveier. Og du overprøver min påstand om at moment i mellomregisteret er å foretrekke foran toppfart på traktorveier. Jeg heller ikke se at jeg har nevnt traktorveier. Tilslutt dreier du det over til at jeg er tullete som mener du er rar, selv om du startet persondebatten om at jeg og poulet_cavalier var rare.
Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor du på død og liv skal sammenligne GS med din GTR , det er to helt forskjellige sykler og du er jo kjempefornøyd. Slapp av og nyt helgen