I går hentet jeg en liten V twin hjem . Under lossing av hengeren så svingte det en kar innom som har kjøpt en masse Virago 250 og 550 deler for et par år siden og vips.... Så var den nyinnkjøpte solgt med en fortjeneste på kr 4500.

Kawa Bæiben blei skikkelig sinna da det gikk opp for henne hva som skjedde og hun roet seg ikke før det var gjort avtale om besiktigelse på en lik V twin moped som står i Fredrikstad i kveldingen i dag. Noe som forundrer meg er hvor mange små sykkeler det er i markedet som er voksenkjørt, pent behandlet og har full dokumentasjon og er veldig godt vedlikeholdt. En må lete litt men de er ganske lette å finne.
Den som ble kjøpt og solgt i går var en 2008 modell gått 7500 km og med oppdatert servicehefte , ferdig prutet til kr. 20 000 inkl. veiavgift og reg. Jeg vet også om en 2007 modell med 9000 km på telleren til kr 23 000 inkl veiavgift,reg , toppkoffert og fullt kjøreutstyr. 1000 kr ned på grunn av en gyselig gul farge så er den også kjøpt. Koreansk Industri Avfall virker ikke å være så galt skrudd sammen.