Women who ride are happier, more fulfilled
http://www.latimes.com/business/autos/l ... z2oipnFZgS
Om jeg får valget mellom å kjøre mc eller spise hva jeg vil uten å legge på meg så velger jeg når som helst en tur på mcOlav K skrev:........og jeg som trodde at en kvinnes høyeste ønske i livet, var å spise hva hun vil, og så mye hun vil av det..uten å legge på seg.
På en sånn Harley??Carpa skrev:Om jeg får valget mellom å kjøre mc eller spise hva jeg vil uten å legge på meg så velger jeg når som helst en tur på mcOlav K skrev:........og jeg som trodde at en kvinnes høyeste ønske i livet, var å spise hva hun vil, og så mye hun vil av det..uten å legge på seg.
E dokker ikke på talefot?L-NA skrev:Det er helt utrolig hvor mye dritt det skal forskes på.....men denne gangen var det endelig noe nyttig ... Dritbra![]()
-delt med kona på Facebook![]()
:-) Å joda, berre litt kommunikasjons problem...ja tekniske :-) Eg er sjømann, og på jobb....jhn skrev:E dokker ikke på talefot?L-NA skrev:Det er helt utrolig hvor mye dritt det skal forskes på.....men denne gangen var det endelig noe nyttig ... Dritbra![]()
Jeg er også sjømann, og hjemme. God julL-NA skrev::-) Å joda, berre litt kommunikasjons problem...ja tekniske :-) Eg er sjømann, og på jobb....jhn skrev:E dokker ikke på talefot?L-NA skrev:Det er helt utrolig hvor mye dritt det skal forskes på.....men denne gangen var det endelig noe nyttig ... Dritbra![]()
Kan legge til at ho fikk MC til Jul fra husbonden
Jepp blir nok detjhn skrev:Jeg er også sjømann, og hjemme. God julL-NA skrev::-) Å joda, berre litt kommunikasjons problem...ja tekniske :-) Eg er sjømann, og på jobb....jhn skrev:E dokker ikke på talefot?L-NA skrev:Det er helt utrolig hvor mye dritt det skal forskes på.....men denne gangen var det endelig noe nyttig ... Dritbra![]()
Kan legge til at ho fikk MC til Jul fra husbonden![]()
"MC til jul" ... da blir det kanskje ... når du kommer hjem. Du har i alle fall gjort deg fortjent til ... noe.
Har lignende planer, bare sørover i stede for nordover --- kanskje man råkes, er det ikke et treff i Bodø?L-NA skrev:Jepp blir nok detjhn skrev:Jeg er også sjømann, og hjemme. God julL-NA skrev:
:-) Å joda, berre litt kommunikasjons problem...ja tekniske :-) Eg er sjømann, og på jobb....
Kan legge til at ho fikk MC til Jul fra husbonden![]()
"MC til jul" ... da blir det kanskje ... når du kommer hjem. Du har i alle fall gjort deg fortjent til ... noe.Og så håper jeg vi skal få tid til en tur Nordover langs kystveien til Bodø i sommer... :-) :-)
" hva er det en kvinne egentlig vil?"Carpa skrev:Harley Davidsen har knekt koden![]()
Women who ride are happier, more fulfilled
http://www.latimes.com/business/autos/l ... z2oipnFZgS
Fortsatt er det vel ingen som vet...Relax skrev:
" hva er det en kvinne egentlig vil?"
er det vel Ibsen som lurte på .. og mange etter han,,,,,,
Litt skeptisk til den uttalelsenRelax skrev:... samtidig uhorvelige krefter ( torque ) .......
Joda, ca 50% av jordens befolkning vet vel det. Og Mel Gibson daSuperMorten skrev:Fortsatt er det vel ingen som vet...Relax skrev:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Å nei da. 50% tror de vet....og det gjelder for Mel ogsåCarpa skrev:Joda, ca 50% av jordens befolkning vet vel det. Og Mel Gibson daSuperMorten skrev:Fortsatt er det vel ingen som vet...Relax skrev:
Ja særlig, hvis dere vet hva dere vil, hvorfor spør dere om absolutt alt hele tida ?Carpa skrev:Joda, ca 50% av jordens befolkning vet vel det. Og Mel Gibson daSuperMorten skrev:Fortsatt er det vel ingen som vet...Relax skrev:
Nest mest solgte merke her i landet kan vel tyde på at endel menn og damer vil ha Harley ?simpson skrev:Helt ærlig.
Jeg ville ikke trodd sykkel var en del av greia i det hele tatt.
Hva ville en mann virkelig hatt?![]()
Harley?
Nope
Trodde virkelig at Carpa kom med noe virkelig juice her.
Hjemme fra nachspiel nå eller?Kawagutten skrev:Det jentene vil ha er meg naken på en kawasaki
ØnsketenkningKawagutten skrev:Det jentene vil ha er meg naken på en kawasaki