](./images/smilies/grrr.gif)
men skal feriere alikevel jeg...hvor og med hva(bil-mc ellerfly/båt) får været bestemme..

Huff ja, mc-livet er ikke alltid enkelt.mekkern skrev:Jaja.....da gikk Italiaturen til helvete...
![]()
men da får jeg kjøre litt mere i skandinavia...
Bimma skrev:Huff ja, mc-livet er ikke alltid enkelt.mekkern skrev:Jaja.....da gikk Italiaturen til helvete...
![]()
men da får jeg kjøre litt mere i skandinavia........ikke at det er til så stor trøst for deg, men....
Sender deg uansett en stor trøstetanke
tja....er litt kjekt å kunne ta årets klargjøring på en halvtime da....Pollti skrev:Trenger du større balje Mekkis, så har jeg en du kan overta hvis du vil.
Skjønner at sommeren er kommet siden du brisker deg med latinenmekkern skrev:Ora pro nobis-Spectra tre bus.
Nå berører du ting som jeg har lurt på i mange år Cheron ! Du må jo passe på snakketøyet hele tiden når du koser deg med Haus Gestapo ? :-# Jeg vet forresten at våre 2 Haus Gestapoer kommer til å være unisont enige om at de gjorde svært dårlige valg av ektemenn!cheron skrev:Her går det i tegnspråk blanda med whisky, øl og hvitvin.... Ganske interessane samtaler............... Tegne i lufta...
Pr i dag er hun svært misfornøyd! Hu kom hjem fra Tyskland i dag, og huset var ikke strøkent nok, til tross for at jeg hadde skrubba alle gulv, kjølhalt kattene, rensa kattedoen, menneskedoen, tørka støv fra taket, sopa garasjegulvet, klippet plenen. vaska opp..Pollti skrev:Nå berører du ting som jeg har lurt på i mange år Cheron ! Du må jo passe på snakketøyet hele tiden når du koser deg med Haus Gestapo ? :-# Jeg vet forresten at våre 2 Haus Gestapoer kommer til å være unisont enige om at de gjorde svært dårlige valg av ektemenn!cheron skrev:Her går det i tegnspråk blanda med whisky, øl og hvitvin.... Ganske interessane samtaler............... Tegne i lufta...Sånn er det bare.
Rødvin er for soprere! Motorolje med 2T olje !cheron skrev:Er det rart vi tyr til Braastad og rødevin og det som verre er???