Avreise fra kubikken blir i såfall rundt kl.17.
Håper flere legger turen den veien i morgen.

Vi blir en god gjeng fra Statoil på Sem i morra :)Bimma skrev:Prøver å få tatt turen til Vindfjell i morgen dersom det ikke er badstuetemperatur.
Avreise fra kubikken blir i såfall rundt kl.17.
Håper flere legger turen den veien i morgen.
Velkommen til MCsidens Forum, ErlingErling skrev:Hvor er Vindfjelltun da?
Takk for velkomsten
Hvis en blir våt i skrevet når det er kaldt,kan en pisse i buksa,etter ei stund blir en enda våtere og kaldere.Og mindre og mindre........Ragnhild skrev:Badstutemperatur er jeg ikke så redd for med sørvest kuling og dertilhørende vannrett regn. Vaska buksa her om dagen med sånt fint stoff for Goretex og impregnerte med no anna stoff fra samme produsenten. Har aldri vært så våt i skrevet noen gang som etter detOm det har sammenheng med mengden nedbør her oppe, retning på samme, eller om det impregneringsstoffet ikke virka vet jeg ikke.
Vindfjelltun ligger vel mellom Siljan og Skien? Tenkte meg dit til lørdagen. Rogg briefer med at det er NAF-MC treff der i helga, og noe må jeg da foreta meg før jeg kjører opp igjen på søndagen.
Hey!Bimma skrev:Hyggelig endelig å få treffe hansraymond og Cheron. Og selvfølgelig likke hyggelig å møte igjen mekkern og Rogg
![]()
hansraymond, mekkern, Cheron, Rogg og Bimma