http://held.de/livebook_english_2014/in ... _2014.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vet du om noen i norge som fører disse produktene? Hadde vært spennende å prøvd passform på disse dressene

Tror mange har blit inspirert av her BusaTronds Klim dressSuperMorten skrev:Under Prehøst var det en mann som kjørte uten regntøy, og da ble jeg overbevist. Mannen var BusaTrond. Klærne var Klim Latitude, tror jeg. Må bare spare litt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har hørt mange skrytt denne jakken og buksen fra Klim opp i skyene og spesielt grunnet at den faktisk holder vannet ute 100%.LordShaft skrev:Hvorfor er folk så imponert over denne jakken?
Jeg var nett ute i garderoben for å kikke litt på hvilke merker av MC klær jeg egentlig har, og der henger jakker fra Joe Rocket, Alpinestar bukse, Shoei hansker ++++ Men det eldste og mest brukte klærne er 12 år gamle og kommer fra Rukka. Servicen Deres har jeg aldri hatt bruk for, noe som sier litt om kvaliteten. Og det er disse klærne jeg fortsatt kjører med. Både sommer og vinter :-)LordShaft skrev:Jeg ser jo rundt på det store internett at det er klim og rukka som flest prater om (selv om prisen er høy)
Mange foretrekker rukka framfor klim pga den solide servicen, men bortsett fra det, kan det virke som det er veldig bra klær begge deler.
Jeg har ikke erfaringer med noen av merkene.
Skal ha meg tekstildress denne sesongen selv, har kikket og prøvd litt rukka, men er ikke fremmed for å prøve klim om det skal være like bra eller bedre.
Armas er vel regnet som best, men den har lite lufting. Mulig det er endret på årets modell.LordShaft skrev:Hvilke Rukka jakker er sett på som de "beste"
Armas, cosmic og armaxis ??
LordShaft skrev:Hvilke Rukka jakker er sett på som de "beste"
Armas, cosmic og armaxis ??
Er en mnd unna ny status som trebarnsfar... Så jeg gir gjerne begge..Flanker skrev: Å skulle lage en kjøredress som er 100% vanntett og samtidig har god ventilasjon for varme dager er tilnærmet umulig, og ihvertfall koster et sånt plagg skjorta, underbuksa og den venstre testikkelen...
Er jo det som er prisen for Rukka.Flanker skrev:koster et sånt plagg skjorta, underbuksa og den venstre testikkelen...P
Jeg quoter meg selv her for å gjenta det ene spørsmålet. Jeg prøvde en Dainese Alien i dag hos en av de lokale sjappene. Den likte jeg veldig godt, men den virket ganske tykk i skinnet da. Jeg vet det finnes en sånn perforert sommerversjon også. Er det noen som har erfaring med slike jakker, perforert vs. vanlig til sommerbruk?KydeX skrev:Jeg har sett at man kan få skinnjakker som er kraftig perforerte og som er såkalte sommerversjoner, men jeg lurer på om de kanskje blir i luftigste laget igjen til en typisk vestlandssommer?
RHOK Pekev jeans er geniale :)Tomgsx-r skrev:Lurer på og gå til innkjøp av en kevlar bukse og en tøff skinnjakke til varme korte turer, og t/r jobb. Tar 10 min en vei til jobb. Og har lyst og ha slike lave sko og kevlar bukse slik jeg slipper og bytte på jobb.
Noen som kan anbefale produkter? :)