Holder meg til den datoen jeg, det er MYE grus o.a. på veiene ennå...

Gielas skrev:I dag er det 43 dager igjen (til 1. April).![]()
Holder meg til den datoen jeg, det er MYE grus o.a. på veiene ennå...
Passer kanskje ikke SÅ bra å møte asfalten på den turen, nei...SuperMorten skrev:Gielas skrev:I dag er det 43 dager igjen (til 1. April).![]()
Holder meg til den datoen jeg, det er MYE grus o.a. på veiene ennå...![]()
Selv vurderer jeg å forberede til tidlig oppstart. Hvis fruen, som fortsatt ligger å "ruger" på sykehuset finner ut at nå er det dags for "klekking", kunne det vært greit å komme seg fort innover.. Dersom det er 5 pluss og tørre veier vel å merke, men samtidig er det kanskje tryggest for en rusten kropp å ta bilen, ihvertfall om det er litt stress... :-)å
Tok meg en liten rånerunde selv i dag, 20-25km ca. Kom hjem, parkerte, gikk inn og kledde av meg, og når jeg så ut vinduet i stua lava det ned tjukt med snø. God timing her òg altså!Olav K skrev:Blei ca 80 km i dag, på tørr asfalt og i ca 7 grader, på hjemveien blir jeg oppmerksom på en byge som ligner mer på snø enn regn.. og den kommer hitover.. Fikk noe sludd "i trynet" de siste 100-150 mtr hjem, og når jeg kom ut fra låven lavet det ned. Det holdt..akkurat :-)å
Kjøpte en varmedress tidligere i vinter hos felleskjøpet som eg bruker når eg skrur, og har kjørt litt med den. Sinnsykt varm, ikkje antydning til at eg fryser i rundt -5, når eg holder på ute i 4-5 plussgrader blir den altfor varm. Så trur det holder med en :)phantom skrev:Kansje jeg drar på meg 2-3 varmekjeledresser en dag og kjører noen km for å bevise at det ennå finnes vikinger. Eller kansje ikke...??