Dette viser bare at alt er mulig dersom du bestemmer deg for detCarpa skrev:Noen som har fulgt med på Geir Schau fra Radio Norge sin utfordring da?
Fra å være utrent og overvektig til å bli veltrent og slankere. Målet hans har vært å gå det 7 mil lange skiløpet Marcialonga i Italia som foregår i dag. Han har gått på ski siden kl 9 i dag morges og begynner vel å nærme seg slutten. Jeg er ikke annet enn mektig imponert over at han virkelig klarer dette. Det hører med til historien at han ikke var særlig ski-vant heller.
Han har jo selvfølgelig fått mange proffe folk til å hjelpe seg til å nå målet, men allikevel er jeg imponert.
Hans personlige trener er instruktør på treningssenteret hvor jeg trener, og han er ikke nådig når han skal få deg til å yte :-)å
Radio Norge sender live oppdateringer underveis om du vil følge med på innspurten hans.

Selv har jeg bare gjort noe så enkelt som å gå. Jeg har funnet min faste løype. Den er 9,5 km og jeg forsøker å gå den hver dag. Kall det gjerne et nyttårsforsett. Løypa er ca 4 km asfaltert gangvei og resten er skogsvei/sti. På sommeren har jeg jogget her sånn sporadisk. Nå er skogsvei og sti ikke brøytet, og sånn været har vært de siste dagene, er det litt mer slit. Deler av løypa er jeg ofte førstemann den dagen, og det fyker igjen med snø. 2-3 km med snø til knærne trener mer enn bare bena. I går først fant jeg ut at jeg skulle laste ned en app (Run-Keeper - la inn bindestrek for å unngå misforståelser..