2008: 26500 km
2009: 14300 km
![Knegg :knegg](./images/smilies/knegg.gif)
Mellom 0,28 og 0,35 allt etter kjøring. Den bruker minst på småkjøring i lave hastigheter.Pollti skrev:Nei, det hadde jo vært illeHer finner du noe rimeligere deler og utstyr enn i Norge http://www.startright.co.uk/index.php?m ... ung+gt+250" onclick="window.open(this.href);return false; Selv om en dytter på moms og frakt er det billigere. Nå ligger jeg i vill diskusjon med den lokale Hyosong pusheren om å kjøpe en 250 maken til din. Jeg må bare kvitte meg med litt garasjeræl først så blir det mere koreansk industriavfall i garasjen ser det ut som.
I løpet av juli er vi i mål tror jeg. Denne sykkelen har imponert meg veldig. Bruker den bensin forresten ?
Har det da ikke travelt ser du.Desmo skrev:Det bare virker sånn, for det tar så lang tid å komme noen vei.
Jalmar skrev:Jeg lar sjelden speedometernåla passere 100 på Voyageren.
Drar du med deg mer ræl enn meg er du god, pluss at jeg veier vel fullt påkledd 1,25 brutto medistertonn.Jalmar skrev:Kaffeplassen var perfekt. Det samme gjaldt både farten og turen.![]()
Dessuten stinker det jo ikke av Donnaen. To-takts-eksos er og blir en liflig duft. Så jeg håper at det for evig tid vil være mulig å høre og lukte to-takt.
Selv vil jeg holde meg til fire-takt. Syns det er greit med slitestyrken og gangkulturen som fire-takt leverer. Og med alt rælet jeg skal ha med meg på tur, er det et must med litt kubikk.