Han sa de magiske ordene... Å nei!!! he he.Bringisen skrev:
Men er 600 ccm nok da
Nei, 600 er ikke nok, derfor har jeg 690... (Les 654cc...) he he
Han sa de magiske ordene... Å nei!!! he he.Bringisen skrev:
Men er 600 ccm nok da
Tror ikke noen mener at GTR er en dårlig sykkel, men den er heller ikke best.JohnnyTh skrev:I går hadde jeg nok en litt mer dårlig dag en vanlig. Og det bare rant over. Jeg ser og hvor lett det er å bli oppfattet feil. Jeg vet jeg har kommet med en del kritiske spørsmål, spesielt om GS, og de var ment som det. Ikke drittslenging. Har jo sagt mange ganger jeg kunne tenkt meg en GS. Så hvorfor det da er nødvendig å trekke frem det negative om min egen, enda en gang aner jeg ikke.
Jeg er ikke i en slik heldig situasjon at jeg kan velge fra øverste hylle, men må vurdere økonomien i mitt sykkelvalg. Den jeg kjøpte, var den jeg føler jeg fikk mest sykkel for de 150 000kr jeg hadde å bruke på mc.
For meg er mc et verktøy som jeg kan bruke til å reise med. For det er den mest fantastiske måten å oppleve verden på. men når handelen skal gjøres så er det jo litt følelser med og. Når jeg kjøpte GTR'en så var det en del ting jeg ikke likte og jeg måtte la fornuften overstyre følelsene. Men er glad for det i dag. Da jeg har lært meg å like utseende og.
rerell skrev:På bana är det tvärtom; den hojen man har själv är absolut inte den bästa! Lååååångt ifrån. Om den vore bäst så har man ju inget att skylla på!ZZR-Erling skrev:Slik det egentlig er: vi er en haug med entusiaster som ikke vil høre annet enn at vår bike er best, og sånn er det bare...hehe!
"Jojo, han kör snabbare än jag men om jag bara hade haft lika bra motor/dämpare/elektronik/bromsar/däck/olja/dekaler/whatever... DÅ ALLTSÅ!!"
Ergo, ingen av mina hojar är bäst. Låååångt ifrån! :)
Ja, kort og greit!jhn skrev:Jeg trodde ikke at en diskusjon om en mc skulle opprøre et gjeng med store skjeggete, noen unge og noen halvgamle menn.
Når jeg leser noe som under tvil kan tolkes som en fornærmelse e.l., så prøver jeg å tolke det så positivt som mulig, eller rett og slett drite i det
Alt jeg skriver her er en blanding av alvor og dårlig humor, av og til så dårlig at det ikke gjenkjennes som humor ... det velger jeg å tro gjelder for de fleste her.
Mye fornuftig blir sagt, det som ikke virker like fornuftig antar jeg for letthetsskyld er forsøk på humor
Livet blir mye behageligere på den måten.
Tror han er ferdig med den biten der nå.simpson skrev:Tror ikke noen mener at GTR er en dårlig sykkel, men den er heller ikke best.JohnnyTh skrev:I går hadde jeg nok en litt mer dårlig dag en vanlig. Og det bare rant over. Jeg ser og hvor lett det er å bli oppfattet feil. Jeg vet jeg har kommet med en del kritiske spørsmål, spesielt om GS, og de var ment som det. Ikke drittslenging. Har jo sagt mange ganger jeg kunne tenkt meg en GS. Så hvorfor det da er nødvendig å trekke frem det negative om min egen, enda en gang aner jeg ikke.
Jeg er ikke i en slik heldig situasjon at jeg kan velge fra øverste hylle, men må vurdere økonomien i mitt sykkelvalg. Den jeg kjøpte, var den jeg føler jeg fikk mest sykkel for de 150 000kr jeg hadde å bruke på mc.
For meg er mc et verktøy som jeg kan bruke til å reise med. For det er den mest fantastiske måten å oppleve verden på. men når handelen skal gjøres så er det jo litt følelser med og. Når jeg kjøpte GTR'en så var det en del ting jeg ikke likte og jeg måtte la fornuften overstyre følelsene. Men er glad for det i dag. Da jeg har lært meg å like utseende og.
Samme som min sykkel. Laget kun for å gå fort rundt på bane, ikke noe annet. Men det gjør den godt.
Jeg pendler til jobb, det fungerer, bruker på tur og treff, fungerer til det også, men ikke så bra som mange andre.
kan ikke sammenlignes med en sporttourer for ett ekempel.
Sånn er det med GTR også. Super på tur, men kan brukes til pendling til jobb, krysse bekker og kjøre på grusveier. Men ikke best på det siste.
Uansett åssen sykkel du har, er det alltid noen som gjør andre ting bedre.
Men GS er vel en av de beste på en kombinasjon av alle ting. tror at GTR er bedre på ren touring, eller min Ducati på bane, eller en XT 660 på offroad osv.
Tror heller ikke noen er ute etter deg eller sykkelen din, men du kanskje føler det sånn siden du er godt fornøyd med endelig og få en sykkel du hadde lyst på og ikke alle andre ser eller skjønner gleden du har av den.
Fordi jeg en gang spurte hvorfor en GS er så mye bedre enn en sporttourer. Så ville noen ha det til at jeg mente den var best. Da brakte helvete løst. Så ble det lagt dødt en gang i vinter igjen. Tydlig vis fordi jeg sa at når jeg ble pensjonist skulle jeg kjøpe meg en 800gs. Da var vi igang igjen.ZZR-Erling skrev:Hvorfor er den GTR'en så voldsomt diskutert???
Helt tilfeldig ... det var tilfeldigvis den sykkelen JohnnyTh hadde i det øyeblikket han stilte det "rette" spørsmålet.ZZR-Erling skrev:Hvorfor er den GTR'en så voldsomt diskutert???
Ja helt ferdig. Jeg klarte å innse at disse menneskene som sitter i andre enden av skjermen min, sin mening ikke betyr noe i det hele tatt. Jeg trenger aldri forholde meg til noen av dem utover å eventuelt lese hva de skriver her. Og trenger aldri møte noen av dem.Kawagutten skrev:Tror han er ferdig med den biten der nå.simpson skrev:Tror ikke noen mener at GTR er en dårlig sykkel, men den er heller ikke best.JohnnyTh skrev:I går hadde jeg nok en litt mer dårlig dag en vanlig. Og det bare rant over. Jeg ser og hvor lett det er å bli oppfattet feil. Jeg vet jeg har kommet med en del kritiske spørsmål, spesielt om GS, og de var ment som det. Ikke drittslenging. Har jo sagt mange ganger jeg kunne tenkt meg en GS. Så hvorfor det da er nødvendig å trekke frem det negative om min egen, enda en gang aner jeg ikke.
Jeg er ikke i en slik heldig situasjon at jeg kan velge fra øverste hylle, men må vurdere økonomien i mitt sykkelvalg. Den jeg kjøpte, var den jeg føler jeg fikk mest sykkel for de 150 000kr jeg hadde å bruke på mc.
For meg er mc et verktøy som jeg kan bruke til å reise med. For det er den mest fantastiske måten å oppleve verden på. men når handelen skal gjøres så er det jo litt følelser med og. Når jeg kjøpte GTR'en så var det en del ting jeg ikke likte og jeg måtte la fornuften overstyre følelsene. Men er glad for det i dag. Da jeg har lært meg å like utseende og.
Samme som min sykkel. Laget kun for å gå fort rundt på bane, ikke noe annet. Men det gjør den godt.
Jeg pendler til jobb, det fungerer, bruker på tur og treff, fungerer til det også, men ikke så bra som mange andre.
kan ikke sammenlignes med en sporttourer for ett ekempel.
Sånn er det med GTR også. Super på tur, men kan brukes til pendling til jobb, krysse bekker og kjøre på grusveier. Men ikke best på det siste.
Uansett åssen sykkel du har, er det alltid noen som gjør andre ting bedre.
Men GS er vel en av de beste på en kombinasjon av alle ting. tror at GTR er bedre på ren touring, eller min Ducati på bane, eller en XT 660 på offroad osv.
Tror heller ikke noen er ute etter deg eller sykkelen din, men du kanskje føler det sånn siden du er godt fornøyd med endelig og få en sykkel du hadde lyst på og ikke alle andre ser eller skjønner gleden du har av den.
Neida. Har den her. Hvis du vil, kan jeg svinge oppom sånn at du får prøve den..AJ skrev: Tror jeg stikker ut en tur.
Dog uten sykkel.
Selv ikke den beste.
Den står fortsatt vinterlagret rett borti høgget her...
jhn skrev:Helt tilfeldig ... det var tilfeldigvis den sykkelen JohnnyTh hadde i det øyeblikket han stilte det "rette" spørsmålet.ZZR-Erling skrev:Hvorfor er den GTR'en så voldsomt diskutert???
Hvorfor må de ha de der klistremerkene med all den teksten på tanken. Satt og irriterte meg over det i 8 minutter og 37 sekunderLordShaft skrev:Skulle likt å se samme fyren på en GS eller et annet godstog å sett hvilken tid han fikk.... Dette gikk sånn relativt greit unna
[video]https://www.youtube.com/watch?v=iGsTcmLG7dU[/video]
:-)å